Saturday, January 06, 2007

Wc wijsheden




Wat een blog titel, wc- wijsheden. Toch hebben we die genoeg op ons toilet. Spreuken uit mijn veelbesproken doosje worden er opgehangen en voor een ieder die er behoefte aan heeft ligt er een keur aan boekjes met wijsheden over geluk, vriendschap en zelfs 365 opgewekte meditaties zijn er te vinden. Het geheel wordt verder opgeleukt met foto's van mij dierbare mensen en kaartjes en sinds 2 dagen met een Blog schrift, want dat leek Eline leuk. Ja, bij ons hoef je je niet te vervelen als je de wc bezoekt. Ik heb er wel eens een oppaskindje opgespoord, die foto's bleek te kijken terwijl ik bang was dat ze doorgespoeld was...

6 comments:

Lin's ding said...

Hi Mike, de spreuk wil je gelukkig zijn, wees het dan staat in het boekje wat daar open ligt...op die pagina. Het was er eentje waar ik even behoefte aan had en daar lees je hem dan weer even...snap je?

Lin's ding said...

Ik vin het nog steeds leuk ons wc-blog!! en ik vin die wc-wijsheden ook heel leuk!! dat oppaskindje blijkbaar ook!! en Happy Feet was ook leuk heee????? kuzz

Anonymous said...

Ik vind het toch wel heel leuk dat bij alle comments jullie foto staat. het is mij niet gelukt een foto te plaatsen. Zal mijn ramse ongeduld wel zijn. Ik heb overigens ook een WC blok maar die hangt in de pot, lijkt me niet zo wijs om die te lezen ;-).
Hebben jullie een leuk weekend in het mooie Zeeuwse land of drukt de regen ook daar de sfeer een beetje?

Anonymous said...

Eindeloos lezen daar op dat toilet!! Sterker nog, afgelopen zomer leverde het inspiratie op voor een schilderij...grinnn

kussie

Anonymous said...

Hoihoi,
Ik heb altijd veel te weinig tijd op jullie wc, zeker als ik alleen moet plassen krijg ik het echt allemaal niet bijgelezen en geschreven. Want ik vind natuurlijk wel dat ik ook een berichtje in jullie wc-blog moet plaatsen als ik daar zit... tsja, dan duurt het maar gewoon wat langer voor ik weer terug in de keuken of de kamer ben. haha.
Liefs Irma

Anonymous said...

En wijsheid is je verstand gebruiken natuurlijk! :-)