Friday, January 26, 2007

de mensen van het goede leven

Naar mijn eigen idee geniet ik erg van wat het leven te bieden heeft. Ik ben niet iemand die bij de pakken neer gaat zitten of zich zo maar klein laat krijgen.
Vandaag spijbelde ik lekker bij het overblijven en ging lekker shoppen met vriendin Esther, haar Lara en mijn Jasper. Jasper kon tenslotte wel een nieuwe pyama gebruiken voor in het ziekenhuis en ik een broek aangezien er 3 in de revisie moeten. (alvast bedankt ma)
Op weg naar Esther en Lara moet ik langs de zeedijk en daar de zon er flink op los scheen, kon ik het niet laten op 2 plekken een foto - en- geniet- stop te maken. Fantastisch vind ik het altijd bij de zee. Rustgevend, mooi, weids.... Het doet me goed om de kleuren te zien, de vogels te horen en uit te kijken over de Schelde.
Met een blij gevoel pik ik de andere mensen van het goede leven op en zoeven we naar Terneuzen. Es en ik genieten van het samen babbelen, onze kinderen verwennen (ja dat mag als je broer naar het ziekenhuis moet) en lekker eten. We hebben veel bekijks met onze 2 rolstoelen en onze lunch. Eerst geven we de kinderen en dan eten we zelf. Ons tafeltje is een zooitje, Jasper kucht van de dan warme en dan koude lucht er op los en dat terwijl hij moet eten. Is hij verkouden wordt me gevraagd...ja zoiets, antwoord ik. Wij weten wel beter!
Met een lekker broodje in de maag en onze rolstoelen en armen vol tassen met dingen die we niet echt nodig hebben gaan we weer op weg naar huis. Life' s great!

3 comments:

Roosnans said...

goe gedaan maske!!!
kus
zus

Elinez Diertjezzz said...

wazz vazt heel leuk ma, jammer da ik er nie bij wazz en heeeel veeel dankzje wel voor mijn nieuwe broek!!!!!!!! kizzzzzzzz

Anonymous said...

Life is sure great. Twas super- gezellig en heerlijk al die onzinnige en ook een beetje zinnige aankopen. Lara heeft nog wel een uur in haar autostoeltje doorgesnurkt. Ze keek raar op toen ze haar ogen opendeed: he ik zat toch in de bus van Linda?
Gr. Es