Sunday, January 14, 2007

Ossenisse






6 comments:

Anonymous said...

Wauw, ben sprakeloos. Wat een prachtige fotoos. Ik ben vandaag nog bezig geweest wat opnames te maken van ons mooie rivierenlandschap maar die verbleken bij deze....
Ik moet maar eens omzien naar een andere camera.

Roosnans said...

wauw weer wauw!!!!
heerlijk!!

hopelijk is het volgend weekend ook mooi weer, kunnen we er weer samen op uit met de camera!

kus
zus

Anonymous said...

Terug uit het Gelderse, even snel naar je blog. Schrik toch even als ik het 'vonnis'lees, maar ik denk dat je een weloverwogen besluit hebt genomen en... always look on the bright side. Ik kom snel je plopbuiken in wording brengen en om alles te horen.
Prachtige plaatjes trouwens. Ik heb dit weekend ook mijn best gedaan met de camera.
Dikke kus Es.

Anonymous said...

Plopbuiken?! Kwor oud, ik begrijp ut allemoal niemeer en dan ook nog 'in wording' wat moet nen gezondmens doar nu van denke? eh?
Noar den mand dan maar. Truste
Mike

Anonymous said...

Hi Mike,foto's waren niet moeilijk, het was gewoon mooi weer en we hebben genoten van ons kneuterig uitje.
Verder Plop..nooit van gehoord, van kabouter Plop? Tja dat wordt tv. kijken. Er moeten 3 kabouterpakken gemaakt worden voor carnaval. Ga op school met 2juffen optrede
n als kabouties

Anonymous said...

Oef, gerustgesteld qua plopbuik en die fotoos, kweenie of da wel zo makkelijk is. Die van mij (camera dus) weet ut in elk geval niet vast te leggen....