Thursday, January 18, 2007

kabbelend

De week gaat als een kabbelend beekje voorbij. Het ene moment is het rustig en het volgend moment gaan we door een stroomversnellinkje, waarna we weer rustig voort dobberen.
In het kort: maandag lekker gewerkt bij de peuters en Jasper genoten van de aandacht van vriendin Nancy. Daarna ging ik overblijven met de kinderen van de groepen 5 t.m 8, waar ik Jasper weer tegen kwam. Soms werkt integratie goed: Jasper werd door verschillende kinderen over het plein rond gereden en genoot van zijn koninklijke positie. Verder nog een rondje naar drumles en de dag zat er weer op
Dinsdag is mijn oppasdag. Met Tessa en baby Zita was ik aan de slag toen de dag een gezellig chaotische wending nam. Dianne kwam koffie drinken gevolgd door Ina, waarna Nancy binnenviel. Toen iedereen op toerbeurt wegging dekte ik de tafel voor Bram en de andere oppaskinderen Dian en Lisa. 's Middags kwam vriendin Esther gezellig langs en volgde er nog meer koffie en gezelligheid en daarna paste ik op Quincy en taxiede voor Bram.
Woensdag ging ik lekker met Nancy en Jasper shopen bij Ikea in Wilrijk. Met nog meer meuk voor in huis komen we met gevulde buikjes weer thuis.
Vandaag, donderdag paste ik op Tessa, taxiede naar school en terug met Bram en tussen de middag ook met Dian en Lisa en pikte ik Eline en Simone op bij hun school. Jasper had fysio aan huis.De firma Magnus kwam nog wat klusjes doen en Free belde. Schaam, schaam....ik had hem willen mailen, maar was het een beetje erg aan het uitstellen.
Straks nog even met Eline het advertentieblad uit laten waaieren over Walsoorden en dan sluiten we de dag maar weer wat af. Nou ja, de dingen in huis komen nog wel om de hoek natuurlijk.
Wie weet wat de dag van morgen weer allemaal brengt. In ieder geval komt m'n zussie met Wouter logeren en moeten we zondag feesten voor oma die 96 wordt.

En zo maken we ons op voor de stroomversnelling in het kabbelend beekje van volgende week. Maandag maagonderzoek onder narcose en dinsdag na alle oppasperikelen nog een controle bij orthopedie, beide in het UZ Gent.

5 comments:

Martha said...

Noem het maar een kabbelend weekje...Oef!
En dan na deze storm wervelwind in de vorm van je zus als toetje?
geniet ze!

Roosnans said...

En bedankt weer Mike!!!!!!

wervelwind komt morgen de boel wat helpen opvrolijken, alleen is daar meestal niet zo veel voor nodig!!!

drukke week weer meis! Amai!

see u tomorrow!
kus

Anonymous said...

Was idd. lekker uitwaaien maa!! k hou van je en ik vin het heel lief dat je me ging helpen met het advertentieblad!! kuss

Anonymous said...

Nou ja zeg, vinden jullie dat druk? Ben ongeveer alleen maar thuis geweest?!? Afijn,ik ben benieuwd hoe wervelachtig m'n zus is morgen. Heb er zin in.

Martha said...

You're welcom Nens.
Ik merk dat de wind in het Zeeuwse geen vat op jullie heeft. Misschien is meewaaien wel het beste. Tot blogs!