Thursday, January 25, 2007

een volle dag

gisteren

De dag zit weer lekker vol. Zoals gewoonlijk heb ik de oppas en natuurlijk is Jasper thuis. We keutelen wat door het huis, drinken koffie met Dianne, lunchen, doen boodschappen en zijn lekker even buiten. Na school komt Hannah met Bram spelen en ook vriendin Esther is er met Olaf. Uiteindelijk zit bijna iedereen te schilderen en ondertussen krijgt Jasper nog fysio.
Lekker zooitje dus. Nu ben ik aan de opruim en zo ga ik strijken, want dr. van Winckel heeft gebeld (toen wij naar de winkel waren) en Eline verteld dat Jasper maandag voor 4 uur binnen moet zijn..dinsdag operatie. Dus lieve bloggers, volgende week geen blog. Pas eind van de week,
tenzij Eline voor mij mijn tekst typt.

vandaag

1 comment:

Anonymous said...

Zal aan jullie denken. Sterkte