Wednesday, March 28, 2012

Vol belofte

De dag begon weer vol belofte. Helaas niet al te veel buiten geweest. Eerst met mijn mams op stap naar de Sligro, waar het beslist niet warm was. Dan nog overblijven. Wel op de fiets en wel even buiten geweest met de kinderen, wat altijd gezellig is. Nog even een sessie osteopatie, wat lekker is, maar je lurp maakt voor de rest van de dag. Dan de oppaskids halen, Jasper bij de taxi ophalen en even buiten spelen met z'n allen. Dus toch even genoten van het zonnetje. De dag maakte zijn belofte waar, want ik genoot weer van alles.


 's Avonds lekker bij vriendin Elly voor ons wekenslijks scrap / schilder  avondje. Heerlijk met veel flauwekul en onderling gelach scrappen we wat.  Altijd een fijn avondje voor onszelf zo eens in de week.
En dan nu.... op naar weer een dag vol beloftes. Veel plezier allemaal.

3 comments:

zuz said...

lurp??? uh, die ken ik niet. Zolang je er niet van aan de SLURP gaat, zal t wel goe zitten!!!

geniet er maar lekker op los!

knufz
zuz

Lin's ding said...

@zuz: lurp = beurs....mijn lijf voelt nog beurs en dus moet ik extra opletten met wat ik doe. Zo'n sessie werkt heeerlijk na..hihi..... slurp jij maar lekker van je theetje...hihi...dikke kus

John said...

Het weer was zeker goed gister. En eergister. en de dagen er voor ook.
Vandaag schijnt het minder te worden.
Ik vind de foto's een speciaal sfeertje hebben. Leuk gedaan.