Monday, March 19, 2012

maandag

Nog steeds amuseren Jasper en ik ons samen thuis. Dat klinkt gezelliger dan het soms is hoor. Na twee weken met elkaar opgescheept te zitten moet ik toch echt hier en daar wel eens iets in huis doen. Jasper begint dan met protest voor hij zich overgeeft en dvd kijkt vaak vanuit buiklig. De zon scheen natuurlijk heerlijk vandaag en dus lunchten we samen buiten, planten we wat viooltjes en wandelden we zoals gebruikelijk op maandag met Nancy een flinke ronde.
Jasper is na twee weken aan het opknappen, maar nog steeds wordt er, vooral 's avonds, lekker gekucht. De vernevelaar doet dus nog steeds dienst, niet zo fequent meer maar toch. Om de hoestprikkel te onderdrukken sluit ik hem met water in het reservoir zo nu en dan aan.

bij de pashokjes....
Afgelopen weekend was Rudie thuis en mocht ik zaterdagmiddag lekker even aan het zorgen ontsnappen door met de andere twee even te shoppen in Antwerpen. Bram is flink aan het groeien en had dringend een jas nodig, want de zon liet zich zien. Gezellig gedrieën gingen we naar " 't stad". Daar kwamen we in een winkel vriendin Aukje en haar meiden tegen. Ze schrokken, wij niet, ze waren onze inspiratiebron om naar Antwerpen te gaan zonder dat ze het wisten.
Zondag deden Rudie en Bram mee aan een badmintontoernooi waar Bram, die nog niet zo lang lid is van "de club" derde werd! Super hoor, met glans zijn pa ingemaakt.


de derde prijs
Morgen is het al weer dinsdag. Nog een dagje met Jasper thuis. Een dagje waarop we weer gaan overblijven, maar nu bij de grote kinderen van school en een dag waarop ik mijn behandeling bij de osteopathe moet afzeggen, want dat lijkt me niet handig met Jasper. Verder een dag met oppas, knutselen met vriendin Elly en een bezoekje van Welzorg. Natuurlijk gaan we ook nog lekker genieten van het mooie weer.

1 comment:

Anonymous said...

Hee mam! Jammer dat je niet naar Bieke kunt! Ik heb alsmaar zin om te tennissen buiten met jullie en pa zijn slippers buiten te verstoppen! :(
Gelukkig gaan we zo weer skypen!
xxx Eline