Monday, March 26, 2012

Een nieuwe week


Een nieuwe week is weer begonnen. Een week na een mooi, maar wisselend weekend. Op zaterdag genoten we na de lunch van de zon en buiten zijn. Vooraf werd er hard gewerkt aan alle huiswerkopdrachten en stagevoorbereidingen. Ik deed nog wat boodschapjes op de fiets en kocht bij de rommelmarkt meteen een tafeltje waar ik voor het huis aan kan zitten tekenen, schilderen of wat dan ook.De middag verliep gezellig met veel tennisacties in wisselende samenstellingen. Dijk op en af gaat me steeds beter af en onze tennispartijen ook. Nog even een shutteltje slaan terwijl Rudie de boom in ons veld snoeit en dan genieten van een vers broccolitaartje om als toetje nog even met Bram te tenissen en vooral te lachen.
 Eline genoot ondertussen  van een dineetje met haar vriendinnen en gaf het door mij gemaakte prikbord aan een van hen die een poos geleden jarig was. Toen Jasper ziek thuis was kon ik daar lekker aan werken. Gelukkig was ze er blij mee.

Na de zaterdag kwam natuurlijk de zondag, maar helaas kwam de zondag met voor Bram hoofdpijn in plaats van zijn uitje naar het drummersfestival. Dat was vervelend voor hem, maar mijn dappere zoon laat zich niet van de kaart brengen en ligt het grootste gedeelte van de dag in bed. Eline werkte hard om alles klaar te hebben voor weer een nieuwe week in haar "andere wereld". Ik was weer bezig met mijn zondag keukenprinses dingen met Jasper aan mijn zijde en 's middags dronken we buiten koffie met mijn schoonouders.
Bram kwam weer bij kennis in de avond toen Eline al weer op weg was naar Amsterdam. Gelukkig een gezellig avondje met en voor Bram. Dat had hij wel verdiend na zo'n dag.
De nieuwe week brengt Bram vandaag een nieuw dagje thuis, een extra overblijfrondje voor mij, een ostepathie behandeling voor Jasper en het eerste tentamen van de week voor Eline. Eentje die goed is verlopen en waarna ze lekker in de zon genoot van de Albert Cuyp.
een paardenbloem voor de voortuin.







Tussen alle dingen door ben ik nog wat buiten en maakte ik nog een paar fotootjes. Wat zal de nieuwe week ons nóg brengen. Ik wacht af en geniet.

"ons"sluisje
was er een vogel op bezoek of een engeltje?
een van de viooltjes in de bloempotten

1 comment:

John said...

Met hoofdpijn naar een drum festijn is niets nee. Hoofdpijn is sowieso niets.
Leuke foto's bij dit verslag.