Thursday, March 29, 2012

lekker scrappen

gisterenavond 28 maart
Vandaag heb ik een paar fijne uurtjes doorgebracht bij vriendin Elly. We hebben lekker gescrapt. We gaan samen workshops geven dus moesten we aan de bak voor voorbeeldjes. Tussendoor lekker geluncht en natuurlijk gaat het scrappen gepaard met gezellig kletsen.

"ik ga scrappen en ik neem mee...."
vriendin Elly kan scrappen en bellen
tegelijk!


voorbeeldboekje in de maak
Daarna zette ik thuis onder luid gezang van Coldplay en wat kont geschud van mij Jaspers eten klaar, ruimde mijn scrapspullen op, geniet van het kaartje dat mijn dochter Eline me stuurde, van het paaskaarjte van mijn mams, deed rondje met de stofzuiger en stopte de wasdroger vol Dat allemaal in het kleine half uur dat ik had voor Jasper thuis kwam. Dan lekker even rust en tijd voor Jasper en later voor Bram. Op donderdagavond genoot ik weer van vriendin Esther, want onze zonen gaan dan allebei badmintonnen. Gezellig dus zo'n dagje.

3 comments:

Roosnans said...

lekker bezig, lekker bezig!!! goe zo.....
knuffie!

John said...

Inderdaad een lekker dagje.
Een lekker vol dagje ook.
Die workshops worden vast gezellig.

John said...

Inderdaad een lekker dagje.
Een lekker vol dagje ook.
Die workshops worden vast gezellig.