Wednesday, March 21, 2012

dinsdag

Gisteren was het weer een mooie dag. Jasper was nog steeds thuis en natuurlijk keek hij weer de nodige dvd's en natuurlijk protesteerde hij soms even om de nodige aandacht te bevragen.
In de ochtend kregen we nog bezoek van onze Welzorger René, die de kapotte stoelhoes en het door zijn collega achtergelaten keuringsrapport van de plafondlift op te halen. Begaan als hij is wil hij wel proberen om in de komende weken een half uurtje " medelijden hebben" in te plannen voor me, maar dat aanbod heb ik van de hand gewezen. In ieder geval was het gezellig even met hem te babbelen en wat geplaag kan ik ook wel hebben, want natuurlijk had ik zoooo goed op het keuringsrapport gepast dat ik flink moest denken voor ik het tevoorschijn kon toveren.
Met zijn "buit" kon René weer aan de slag en Jasper en ik vertrokken te voet naar het dorp voor weer een rondje intergratie tijdens het overblijven. Dit keer aten we met de grote kinderen mee dus dat verliep erg rustig. Bengt, één van mijn tekenaars, is erg lief voor Jasper en nam hem buiten weer onder zijn hoede. Met een heel gevolg achter hem aan liep hij met Jasper over het plein. Na afloop haalden Jasper en ik wat boodschappen en arriveerden we weer met de nodige vitamine D binnen thuis.
's Avonds lekker nog wat voorbereidende scrapdingen gemaakt bij vriendin Elly. Kan ik binnenkort echt beginnen met de fotoboeken, want ik loop erg achter.
Tussendoor eindelijk weer eens begonnen aan mijn Japa Mala. Het kost me nog even moeite om er terug in te komen. Ik heb al wat opzetjes weggepoetst voor het behalen van een juist resultaat al ben ik daar nog niet van overtuigd.
Na een betere nacht beginnen we dan nu aan de woensdag, maar daarover morgen meer.

2 comments:

Anonymous said...

Bedankt voor je kaartje trouwens, ma! Het is een hele snoezige :)!
Ben benieuwd hoe jas het morgen op school vindt!
Je Japamala ziet er mooi uit!
nu veel plezier met Foxart
xxxxxxxxxxx Eline

Natje said...

Heb van alles weer gemist zie ik. Het is wat met dat studeren, de wereld om me heen draait door maar ik zie het niet. Te veel lezen en schrijven. Maar voor een goed doel! Fijn dat het met Jesper weer beter gaat. Natje xxx