Thursday, December 28, 2006

Schilderen


Af en toe onderneem ik een poging om te gaan schilderen. Vanaf het begin van dit jaar maakte ik 4 inktwerken, waarvan er een nog wat aandacht blieft, en daar bleef het zo'n beetje bij. Mijn aquarel ging stap voor stap, maar raakte niet klaar, want ja er zijn altijd nuttigere zaken die eerst moeten.
Dat moeten is natuurlijk flauwekul. Het moet alleen van mezelf, maar ik kan niet lekker klodderen als ik een enorme wasberg in mijn ooghoek zie staan en als mijn hoofd vol zit met "dit moet nog en dat moet ook nog".
Gelukkig is het nu vakantie en was mijn zus hier. Ze neemt eens een klusje over en nu zij weer zo fanatiek aan het schilderen is kriebelt het bij mij des te meer. We schilderen ook samen en daar geniet ik enorm van. Samen klodderen en zien hoe verschillend we werken.
Zo raakt de aquarel af en nu ben ik bezig met een werkje met aquarel krijt van mijn zus. Nog even en dan is het af, wie weet wat er dan nog allemaal komt. Ik ben zelf ook benieuwd.

4 comments:

Roosnans said...

behalve "het tandartsmoment" hebben we toch maar mooi samen geklodderd!!!!! grin

Anonymous said...

Dames, ik geniet erg van jullie blogs. Linda vind je het goed als ik je site doorlink?

Lin's ding said...

ja hoor Mike, is oké

Anonymous said...

hallo lin, groetjes van jezelf en Lau