Saturday, December 16, 2006

De lucht van vandaag



Ook vandaag was het een mooie dag. Nadat de regenbuien leeg geplenst dan wel verder getrokken waren, dat wel. Druk bezig met erwtensoep, ast koken, mijn moeder knippen en helpen kerstkaarten knutselen met de kinderen en ruzie maken met Jasper en zijn eten, zie ik toch steeds de fotomomenten langs komen. Dus laat ik jullie weer meegenieten van mijn uitzicht vanuit de voortuin.

Verder maakte ik nog meer foto's van de kinderen voor de kerstkaart to be, want we kwamen er maar niet uit wat de mooiste (lees: waar sta ik goed op?) was. Tot 2 keer toe knipte ik van buiten naar binnen foto's met mijn kont in het hegje en van binnen richting buiten met allerlei lampen in de buurt om iedereen in een beetje licht te krijgen.
Dit zijn de favorieten: de foto binnen is Brams keuze; de andere heeft de voorkeur van Rudie en Eline...maar dan moet ik hem nog even bewerken. Je kunt nog helpen kiezen, maar dan moet je snel reageren!

10 comments:

Roosnans said...

de bovenste de bovenste de bovenste!!!

en de tuinfoto's: weer prachtig!!! wat een plaatje van een woonplek!!

kus
zus

Anonymous said...

Olaf en ik vinden ook de bovenste het leukste dus...
Gr. Es en O.

Lin's ding said...

ik stem de onderste

Lin's ding said...

Ik stem de onderste

Anonymous said...

IK stem voor de onderste want die is zooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi!!!!!!!! en veel beter

Lin's ding said...

ja Eline, je hebt je punt duidelijk gemaakt hoor.

Roosnans said...

BOVENSTE !!!!

Anonymous said...

Hallo zus van Nens, vandaag jouw site bekeken, wat een prachtige foto's. Dat fotograferen zit zeker in de familie? Enne eu, vind je het vervelend dat ik 'rondgloep' op je blog?

Lin's ding said...

Hi Mike, loop maar lekker rond op m'n blog hoor, 'k heb stiekem ook al eens op de jouwe geneust. Tja en die foto's ...wie weet is het wel besmettelijk...haha....

Anonymous said...

Kwil meer foto's! wat is Zeeland prachtig! Ben helemaal niet jaloers op zulke uitzichten hoor!

Gezellige feestdagen en ik hoop nog een boel mooie plaatjes te mogen aanschouwen in 2007 op deze site.