Friday, December 08, 2006

Deadline


Soms heb je van die tijden dat je van deadline naar deadline hopt. Eén voor één werk ik dan de dingen af, dat werkt voor mij het best. Het gaat dan volgorde van tijd. Wat eerst af moet zijn doe ik eerst.
Zo had ik het vorige week druk met surprises maken voor Sint. Ik moest er 2 zelf maken; 1 voor Jasper en 1 voor mezelf. Verder heb ik geholpen met 6 andere. Druk dus. Alle surprises moesten voorzien worden van gedichten en degene zonder surprise wilde ik dan toch ook nog een gedicht geven. In bed schreef ik de laatste gedichten af voor de dag erna. Deadline weer gehaald.
Dan moest er nog een decor geschilderd worden. 4.45 m bij 2m moest het worden. Graag vrijdagochtend af. Oeps, dat bleek sneller als gedacht. Verspreid over de dagen werd er druk geverfd en ja hoor donderdagavond, nee, vrijdagochtend om 5 minuten over 12 was ik klaar.
Deadline weer gehaald, gedicht niet nodig dit keer. Wat ik wel nodig had was een fohn, want natuurlijk was ik weer te enthousiast bezig geweest en waren de dikste klodders niet droog.
Nu wil ik even geen deadlines meer, laat mij maar even sudderen met alle gewone dingen da's best al druk genoeg. Maar.... het was allemaal erg leuk om te doen en dat is het belangrijkste!

En dan nu nog even de spreuk die vandaag uit mijn "doosje vol geluk"kwam:
concentreer je niet op één ding, het beperkt je mogelijkheden.

Ja en bedankt he. Hoe is het toch weer mogelijk dat deze uit de doos kwam......

2 comments:

Roosnans said...

ach, zolang je het ene ding na het andere ding doet, kun je er toch aardig wat diversiteit in kwijt, lijkt me.......

knap staaltje werk weer zussie!!!

Lin's ding said...

ik vin dat je niet meer als 2 deadlines voor heel snel moet hebben!!! dan kunnen we samen s'avonds geen spelletje doen of samen naar thuis kijke!!! kus van elineeeeee

sorry voor als linsding te publiceren maar anders moet ik dit weer overnieuw typen..