Saturday, December 16, 2006

Winterlucht




deze is genomen vanuit de auto... 15-12

Je zou het niet zeggen, want het is tenslotte nog niet koud, maar het is (bijna) winter. Je ruikt het bij wijze van spreken en je ziet het. Ik ben nogal visueel ingesteld dus ik geniet me weer suf van alle mooie kleuren in de lucht. Ik wil jullie dan ook weer inspireren tot schilderen van kleurijke taferelen of het schrijven van lyrische gedichten. Ik hoop dat ik daar dan ook mee van mag genieten, dat snappen jullie vast wel.

6 comments:

Roosnans said...

Die zus van mij met haar luchten

Luchten om gedachteloos te vluchten

Wegdromen van verre reizen

In alle kleuren, zonder grijzen

Dwalen over de wereld met mijn hart

Drijven op zonlicht, licht verward

Anonymous said...

Wat een talenten in jullie familie, ik ben er stil van.

Es.

Lin's ding said...

mooi Nans !!!! Wauw, ik ben er net als Es stil van

Roosnans said...

thanks ladies!

Lin's ding said...

mooie foto's neem trouwens de onderste kerstfoto maar!!!!!!
kuzz

Lin's ding said...

dat wordt dus duidelijk de bovenste Haha