Tuesday, April 03, 2012

Bijna op kamp

ons straatje een paar dagen geleden.
Na vijf fitte jaren zit Jasper nu in een dipje. Eerder lazen jullie al over zijn gezondheidstoestand en na nog een buikvirusje is hij nu weer aan het oprkrabbelen. Weer twee dagen thuis onder moeders vleugels doorgebracht. Gisteren genoot hij van Eline die pas in de vooravond terug vertrok en nu deden we samen wat boodschappen in Hulster supermarkten. Met rolstoel en trolly en rolstoel en winkelwagen door de winkel. Handig is anders maar de boodschappen moesten vandaag gedaan worden.
Morgen vertrekken Jasper en ik op kamp met zij groepsleden. Helemaal naar Nieuwvliet gaan we, waar we logeren in twee aangepaste huisjes met nog een andere groep. Ik mag mee ja, ik ben een bevoorrecht mens! Zo kan ik mooi Jasper in de gaten houden en kunnen we rustig aan doen mocht het nodig zijn. Verder gaan we gewoon genieten. Vrijdag zijn we al weer terug, dus dat redden we allemaal (het hele gezin) wel. Alles staat al zo'n beetje klaar om op kamp te gaan, verjaardag (Bram en zus) en pasen te vieren. Wij zijn er klaar voor!

3 comments:

John said...

op kamp gaan is toch wel speciaal. Geniet er van met zijn allen!

ingrid said...

lekker genieten hoor.. ik kom vandaag even buurten met Kimmy.... hoop dat er niemand bang van haar is... Tot later liefs...

Natje said...

Ben heel benieuwd hoe het kamp was?
Fijne paasdagen. Natje xxx