Friday, April 13, 2012

onverwacht uitje



Toen ik deze ochtend facebook opstartte zodat Jasper en ik even onze positieve start bij Janosh konden op doen las ik een berichtje dat ik kreeg van de moeder van een vriend van Bram met de vraag: "vanavond Percossa?" Natuurlijk heb ik geen idee dus stel de waar en hoe laat vraag en krijg keurig antwoord dat ze in het Scheldetheater komen om 20 uur en dat er nog kaarten zijn.
Leuk om te weten.  Wanneer Rudie thuis komt pols ik hem even. Hij belt voor kaarten voor Bram en mij, maar dat is niet nodig: kaarten genoeg.
We rijden achter Brams ex drumleraar de stad in en staan samen in de rij voor drankbonnetjes en onze kaarten.
De mevrouw draait haar scherm, we mogen kiezen waar we zitten willen. Dat is wel erg luxe. We komen terecht op rij 8, een rij voor Brams ex drumleraar Stefan en twee rijen voor Brams klasgenoot en het gezin. Grappig.
We genieten! Wat een goeie show. Lekker verrassend ook en vol swingend lekkere muziek en humor. Natuurlijk kan ik niet goed stil zitten op mijn stoel en krijg ik de kriebels om mijn djembé en cajon naar beneden te halen.
Na de show komen de mannen al snel tevoorschijn om handtekeningen te zetten en op de foto te gaan. Ze gebruiken hun humor ook hier lekker bij. Leuk dus.

1 comment:

John said...

Gezellig! En leuk, zoiets onverwachts :D
Zo ga je lekker naar het w-end toe