Friday, April 13, 2012

effe scrappen





Eén van de twee stagaires die meelopen op Jaspers groep is vandaag al weer klaar. Dat las ik woensdag in zijn schrift. Gisteren bedacht ik dat ik daar dan wel wat mee moet doen. Ik geef ze altijd een klein bedankje met een tekening van Jasper, maar dit keer vond ik dat ik wel wat kon doen met foto's van "kamp".
Joanne, de stagaire was ook mee dus dat leek me een leuk idee. Het is een stil en rustige meid van 17, net zo oud als Jasper. Ze sluit hiermee haar eerste stage af. Gisterenmiddag knipte ik alvast karton en scheurde lapjes voor het boekjeen drukte foto's af, maar pas om een uur of tien gisterenavond kon ik echt van start. Daarvoor kwam vriendin Es nog langs zodat haar zoon weer kon gaan badminton spelen.
Enfin, al doende bedacht ik wat ik ging doen en om twee uur was klaar om mijn bed in te duiken. He, lekker geknutseld. Nu maar hopen dat ze het leuk vind.

1 comment:

Zuz said...

Tuurlijk vindt ze dit leuk!

Maar wel n latertje zuz......

Knuffie!