Sunday, April 29, 2012

Hè,gezellig

donderdag in mijn straatje genoot ik even van de natuur
Hè, wat een gezellige dagen heb ik toch. Vrijdag mocht ik al vroeg op pad om het decoreren met een koninklijk lintje van mijn vriendins moeder vast te leggen. "Oma" was helemaal verrast en dat was leuk om te zien. Een heleboel foto's heb ik gemaakt die ze kan bekijken om na te kunnen genieten van haar dag.Daarna mocht ik met de familie mee voor koffie en lunch bij "oma" thuis.
uitzicht vanuit het gemeentekantoor
van gemeente Terneuzen, 9de verdieping
Daarna hopte ik nog even bij iemand langs zodat ze even kon spuien. Haar zoon kroop bijna in me zo knuffelen dat hij kon. Daarna Eline ophalen bij het busstation en dan lekker met z'n allen genieten van mijn verse frietjes.
De zaterdag was ook gezellig en lekker vol. Met Eline ging ik naar Terneuzen om te winkelen. Lekker samen. Nog nooit zijn we zo geslaagd tijdens een shopactie. We gingen allebei met leuke kleren naar huis en tussendoor hadden we ook nog tijd voor een lekker broodje.
Thuis gekomen maakten we ons meteen op voor een bezoekje aan mijn schoonouders, die trots hun "nieuwe" auto showden. Hippe snufjes zitten erin. Ze moeten er nog wel aan wennen, maar dat komt vast wel goed. Daarna zoefden we door naar vriendin Es, haar Jelle en zoon Olaf. We waren door haar uitgenodigd voor het diner. Esther had lekker gekookt en we genoten van een door haar bereidde griekse maaltijd...njam njam. Als toetje had ze baklava gebakken. Het was de eerste keer dat ik het at...njam njam, dat was lekker!
poes Lola is dol op rolstoelen, Jasper eruit, zij erin.

We namen afscheid, na een gezellig avondje, wetend dat ik over minder dan elf uur weer op haar stoepje zou staan, want dan gaan we van slag om als vrijwilligers wafels te bakken op de planten markt van stichting Tragel.  Zo zal de zondag ook weer een gezellige dag worden.

2 comments:

John said...

Beter gezellige dagen dan dat je er met een rot gevoel op terug kijkt toch :D

Roosnans said...

altijd weer oke daar!!!! das toch geweldig, niet?!!!!


knufknuf