Saturday, March 03, 2007

Weekend... Yes!

Yes...het is weer weekend. Iedereen vrij, lekker tijd voor de dingen die niet moeten maar mogen. Eline had een feestje gisteren en ik had beloofd op te blijven. Tegen half 12 was ze thuis en ieder hangend op een eigen plekje in de kamer kletsten we er samen lekker op los. Het feest werd gevalueerd en daarna namen we school nog even onder de loep. Om 1 uur wensten we elkaar weltrusten en gingen met een goed gevoel slapen. Lekker zo, samen effe kwekken.
Zaterdag kwam ik maar laat uit bed. Op de een of andere manier heb ik dat tegenwoordig in het weekend, moe voel ik me dan totdat ik weer lekker op dreef ben.

Samen met Eline en Bram tufte ik naar Terneuzen. Vanwege de wind en regen bleef Jasper thuis bij paps. Jasper kan na zijn operatie nog niet zo veel aan en is nog snel moe dus dit leek de beste keus. Beteuterd zat hij te kijken bij het afscheid, maar als we met armen vol spullen thuis komen is hij blij. Natuurlijk zijn we hem niet vergeten. We hebben alvast 2 stoere kniebroeken voor hem meegenomen en een t-shirt, sokken en een boek met dagelijkse dingen om samen in te werken.

Dan hijs ik Jasper in zijn jas en samen met Bram gaan we lekker wandelen naar de zee. Ons doel is het strandje. We kunnen daar alleen komen via de werf en natuurlijk is mijn camera mee. Helaas begaven de batterijen het, want ik zag nog mooie plaatjes om te schieten.Morgen dan maar weer, wat maakt ons het uit: het is weekend!

start van de wandeling

we naderen de haven

Terug thuis schuiven we aan voor de maaltijd door Rudie bereidt. Dan gaat hij fietsen. Wij ruimen op en als we de vaat doen zien we een surrealistische lucht. Ha: dat betekent een mooie zonsondergang aan de andere kant. Snel andere batterijen in de camera en zie....
en dan nu...de buit van vandaag. Die is zeker de moeite waard, want ik liep er weer bij als "nen afgeloajen ouwen nezel" (dat zou mijn vader zeggen).....

6 comments:

Roosnans said...

man man man wat een berg spullen....tjonge wat een gesjouw

en weer prachtige plaatjes...

misschien door de week het tempo iets lager om te voorkomen dat je in het weekend alles op hebt verbruikt??? grote zus speaking... oeps... grin

geniet nog van het weekend
knuf
zus

Lin's ding said...

kind, je weet niet hoe laag het tempo lag afgelopen week, behalve dan de woensdag met ons bezoek aan Gent

Anonymous said...

Kijk dit bedoel ik dus, heerlijk om te lezen en dan de foto's...en niet te vergeten een stralende Jasper. Zeg eens eerlijk, lijkt het nou zo of is het echt altijd net een beetje beter weer bij jullie daar in Zeeland?

Anonymous said...

Wauw Lin, wat klinkt dat weer als een supergave zaterdag! Wij waren ook in Terneuzen, maar hebben jullie niet gezien.... misschien achter de berg spulletjes verstopt, hahaha...
En inderdaad, wat een geweldige foto's weer!
Liefs Irma

Elinez Diertjezzz said...

mooie foto's mamssie !!! en ik vond het ook heeeeeeeeel leuk om nog eens ff lkkr samen te praten!! enne wat een lieve Schaapjes!!

Anonymous said...

Meid, je bent jezelf weer eens heerlijk te buiten gegaan daar in tuneuze. Het lijkt wel sinterklaas. Volgende keer doe ik ook weer mee.