Thursday, March 08, 2007

een snelle week


De week is weer al voor de helft gepasseerd en veel hebben we niet gedaan. Natuurlijk was ik maandag bij mijn peuters en bleef ik over met de kinderen van de groepen 5 tot en met 8. Natuurlijk kwam Zita dinsdag (en Dian en Lisa), die enthousiast roepend de katten achterna ging. 's Middags bezochten Jasper, Zita en ik mijn lieve vriendin Aukje, die verplicht met haar arm tegen haar lijf thuis zit en woensdag was een dagje gevuld met gezelligheid.

Met pa bracht ik de bank, zetels en wat andere rotzooi naar het stort en ma paste ondertussen op Jasper. Ma knipte en krulde 's middags mijn haar en pa zorgde ervoor dat de lamp niet meer knipperde en dat ik nu onder het afdak de was kan drogen tot het droger probleem is opgelost.

Verder kwam vriendin Esther met haar Olaf en pikte ze Lara nog op zodat ze hier met z'n drietjes konden blijven eten. De jongens hadden dikke pret, alleen had Bram 's avonds last van zijn buik en moest overgeven.

Helaas had zijn moeder geen medelijden met hem, want ja zonder jas, te veel dit en dat... nu zit hij dan op de nieuwe bank te tekenen. Hij riep dinsdag bij het uittesten van de nieuwe bank dat hij hoopte dat hij snel ziek was, want dan mocht hij op de bank liggen..... ik weet niet of hij het nog zo leuk vindt.

Dus, deze moeder gaat nu voor haar zieke "duts" zorgen en spelen met de andere zoon, want die zit nog steeds verplicht thuis. Zoekend naar een nieuwe draai in mijn schema probeer ik iedere dag samen speel-leer momenten in te lassen.
We gaan er een mooie dag van maken zo met z'n drietjes thuis, dat is zeker. Natuurlijk zijn er straks Dian en Lisa er weer, maar ook daar maken we het gezellig mee.

5 comments:

Anonymous said...

tjonge, wat heb je weer veel meegemaakt in een oogwenk. Beterschap voor Bram, ook al heb je geen medelijden; verwen 'm toch maar eens asociaal!! Ligt ie lekker de bank Bram?
Liefs,
Auk

Martha said...

"Duts" is gewoon aangestoken door de "drets". Dat schijnt vaker voor te komen in Zeeland :-)

Anonymous said...

ik heb je vast aangestoken.sorry het spijt me.groetjes Olaf(veel beterschap.)

Roosnans said...

a neej maik... duts en drets zijn nie persee aon makoar oor.....
duts is iets mee bacteries... of zo.... of anders

en gij noem'ta zekers weer een rustige week... wa is ou definisie van rustig eigentluk????

een goei weekend oor!

kuske
zuske

Anonymous said...

Van die duts en drets raak ik in de kluts!
Goed weekend