Thursday, March 29, 2007

de woensdag en donderdag zon


De zon kwam op verschillende manieren op en het weer verliep ook verschillend. Konden gisteren Jasper en ik heerlijk wandelend naar Klooster. om wat boodschappen te doen en bij de peuters langs te wippen om de verjaardag van de vrijwillige juf op woensdag te kunnen helpen vieren en lekker buiten zitten met al het bezoek dat langskwam. Vandaag vertrok de zon veel te snel en moesten we het binnen weer gezellig maken. Met een glimmende koppie zat Jasper te verven aan de paasknutsels en genoot hij van mijn versje over pa haas en van het boek van Dick Bruna over het ei en keek hij mee hoe ik de kast in de bijkeuken uitmestte. Allemaal gezellig, maar toch jammer van het zonnetje buiten.

4 comments:

Martha said...

Ja, ik vond het ook jammer dat de zon zich niet liet zien vandaag. Eigenlijk begon ik al een beetje te wennen aan het zonnetje. Ik heb mijn ligstoel al buiten gezet...
Het is in elk geval beter dat de drets en lurpigheid van de afgelopen weken, niet dan!

Roosnans said...

wat kunnen jij en jappie toch heerlijk tutten samen...quality-time!!!
kuz
zuz

Anonymous said...

HOI lIN,

ja ik vlieg af en toe ook voorbij.

Heb alles gelezen en ben heel blij
voor jullie en jou dat je de knoop
hebt doorgehakt.Komt allemaal weer
goed . Goede nachtrust linnetje
Ik stuiter nog even door.
Sandra

mijnafvalrace said...

Hoi Linda,
Wat een geweldige foto's weer! Ik mis de paasknutselfoto's van Jappie!!! (maar die komen vast nog)
Als ik dinsdag kom, wil ik natuurlijk wel even spieken wat jullie geknutseld hebben, want het klinkt veelbelovend.
Vandaag wordt het gewoon weer superweer, zonder regen. Dat heb ik even besteld, dus komt helemaal in orde! Kunnen jullie weer lekker naar buiten (en wij ook natuurlijk!)
Liefs Irma
PS: Lo, Zita en Quincy vonden het heel gezellig woensdagmiddag (en ikke maar hard werken! hahaha)