Saturday, March 31, 2007

Antwerpen

de liftdeur van het st. Anneke: op weg naar min 31 meter

Vanaf de eerste warme zonnestraaltjes hyperen Eline en ik dat we willen shoppen in Antwerpen. Hiep Hoera voor ons vandaag was het lekker weer, dus tijd voor een gezinsuitje naar onze Vlaamse buren. Eline is al goed ingespannen met kleren en armbanden, de rest heeft, op Jasper na, allemaal 1 kledingstuk gescoord, maar gelukkig hebben we weer huisvulling gevonden. Stel je voor dat het hier leeg zo raken, dat moeten we ten alle tijden zien te voorkomen! Heerlijk genoten ook van de pizza op een terrasje in de buurt van de Groenplaats. Viva de buren!



een bloemetje aan de oever van de Schelde op Linkeroever

en zo ziet Antwerpen eruit vanaf de Linkeroever.

5 comments:

Anonymous said...

Wat een heerlijke dag. Ik raak ontroerd van het plantje. Hoe kan dat daar nou groeien? Ik zie alleen maar ijzer? wat een leefkracht moet zo'n zaadje bezitten dat het daar wil ontkiemen...

Roosnans said...

heee lief
leuk zo'n uitje!!
maar een leeg huis??? mag ik heeeeel hard lachen!!1

ha ha ha ha ha ha

kuz
zuz

Elinez Diertjezzz said...

heeeej mamsie!!!
Ik von het ook heeeeeeeeel leuk maar hoezo 'eline is goed ingespannen in kleren en armbanden, dus de rest heeft maar 1 kledingstuk gevonden'!!!? Ik ben heeeeeeeeeeeeel blij met mijn nieuwe kleren en armbandies en k von de pizza heeeel lkkr en het was heel gezellie!! kuzzzzz
oja als je vindt dat ik in te veel winkels wil, te lang rond loop of te veel wil moet je het zeggen hoor!!!!!!!!!! sorry alvast! kuz

Lin's ding said...

o jee, daar heb je het sorry miepje weer....kreun...dacht dat die hier niet meer woonde....Gekke meid, als je te veel wilt dan hooor je het wel hoor en sjop maar lekker ik hobbel wel mee hoor...liefs voor jou

mijnafvalrace said...

Wat heerlijk dat jullie hebben genoten van zo'n mooi dagje Antwerpen. Kun je zo af en toe eens echt nodig hebben he!! Maaruh... ik ben het wel met je zus eens hoor, hoezo leeg huis?! Hahaha
Heeft Zita nog meer spul om te zoeken als ze komt rondstruinen in huis....
Fijn paasweekend!
Liefs Irma