Sunday, March 11, 2007

zondagse stilte


Het ziet er stil en mooi uit buiten als ik net na 8 uur naar buiten loop op m'n sloffen en met mijn camera. Bram roept me nog even na, want ja daar gaat ze weer hoor....
Het is buiten ook helemaal niet stil al ziet het er zo uit. Alle vogels zijn al wakker. Er is er zelfs een die me uitlacht. De eenden vliegen verstoord op uit de watergang, ze vinden het maar niks dat ik door hun geweide zondagse stilte loop. Ik kan ze geen ongelijk geven, maar ik geniet volop van het gekwetter en de mooie kleuren.

Tegen het eind van de ochtend ga ik weer lekker wandelen met Nancy. Jasper eet ondertussen en een kindje wat Nancy onder haar hoede heeft deze ochtend fietst voor ons uit. We kletsen, ideeën worden geboren en wat hebben we het toch goed.


1 comment:

Anonymous said...

Jouw foto van druppels op gras brengt zeer dierbare herinneringen boven. Mooie foto! jammer dat ik um niet kan vergroten...