Friday, March 09, 2007

een lachertje

Gisteren rond Samson en Gert tijd vielen er 2 mannen binnen om de zitorthese van Jasper aan te passen. De mannen waren al een hele dag samen op pad en bruisten van gezellige energie.
Ruud van de zitorthese plofte in de zetel en zei tegen Bram: ik ben Ruud en Bram dacht er waarschijnlijk het zijne van. René van Welzorg, zijn taxi chauffeur heeft kinderen in de Samson en Gert leeftijd, dus samen imiteerden ze er lustig op los.
De zitorthese werd aangepast, maar krijgt over een week of 3 vervolg en de weg was niet moeilijk, want je kijkt thuis gewoon in de catalogus van Pabo voor het adres en je bent er zo...
De mannen gingen en hun positieve energie bleef achter. Lekker.
Vanmiddag kwamen 2 dames om Jaspers visus te testen. De een filmde en de ander haalde de truckendoos leeg. Jasper was onrustig en deed zo nu en dan mee en maakte de dames het verder moeilijk. Als ze even thee dronken zat hij ontspannen te kijken en wisten de dames het helemaal niet meer. Ze besluiten het in april op school nog eens te proberen en misschien een paar keer in de klas mee te kijken. Visio zelf zit ook in Goes, dus da's handig.
De dames gingen weg en Jasper zit hardop te lachen in zijn stoel. Ik zeg dat hij er een potje van gemaakt heeft en vraag of hij met hun voeten heeft zitten rammelen. Hij moet er eens hard om lachen..... dat zegt mij genoeg. Een lachertje deze test, net als de gehoortest vorige week.
Vanavond was er een ander lachertje. Na mijn ritje meiden naar en van dansen brengen, de tijd er tussen doorgebracht bij vriendin Lia, sjees ik door naar Zaamslag. Ik moest er om 20.00 uur zijn en natuurlijk reed iedereen nu keurig 30 of 50 km. per uur waar nodig. Te laat, net na 8en arriveer ik bij de Tjasker. Angelique het hoofd wilde graag een paar cliëntenraadsleden bij het bezoekje van de Rotary yuppen, die misschien iets willen doen om geld in te zamelen voor de gezinsdag en daar kwam ik dus om de hoek.
De tent ziet er donker en gesloten uit. Ik bel naar het enige mede lid wiens telefoonnummer ik uit m'n koppie ken, namenlijk Esther. Ja, ik ben er op de goeie dag en op het goeie tijdstip. Ja, ze zoekt Martine's (ook lid, zou er ook zijn) telefoonnummer op en uiteindelijk heb ik haar aan de lijn. Zij was er ook geweest, maar al weer thuis. Ik haak ook af en wat blijkt als Martine me later belt... heel het zaakje is verzet naar juni. Angelique had een briefje meegegeven voor Martine via het schriftje van haar dochter, dacht ze. Jasper zit er niet meer, dus geen briefje voor mij en ook geen reactie op mijn mailtje van afgelopen woensdag...wat lachtertje, zo zaken doen.
Nou ja, geen yuppen dan vanavond, maar zo meteen de Lama's op tv. Het kan erger, toch?

3 comments:

mijnafvalrace said...

Hoi Lin,
Lama's op tv????? WAAR DAN???? Da's volgende week pas, zegt Lo... he, heb je me voor niks blij gemaakt, hahahaha!!!!!! Nou ja, dan de dvd van de lama's er maar in doen! hihihihihi

Zeg Jas, You go boy!!! Laat die dames maar zweten hoor! Ze moeten wel iets doen voor die testen! En die big smile als ze weg zijn, helemaal gaaf! Niet tegen je ma zeggen, maar van mij mag je ze af en toe best wat plagen hoor! Al die onderzoeken en testen ook.....

En Linda, laten ze je helemaal voor niks naar Terneuzen rijden; fraai is dat! Moet je nog maar wel eens flink boos om worden hoor! Dat kan toch ook niet zomaar, voor je lol ga je dat eind ook niet rijden, zeker niet met al die opbrekingen onderweg!

Jeetje, wat maak jij veel mee op een dag zeg!
Nou, hopen op een fijn weekend met mooi weer (kun je weer van die mooie foto's maken!!!!!)
Liefs Irma
(en de rest van de bubs uit huize de caluwé natuurlijk)

Lin's ding said...

ja, Eline las me de programering van vorige week voor!!!
En Jasper mag van mij ook de dames op scherp houden hoor

Elinez Diertjezzz said...

solly mammie! maar normaal gesproku kommen die elke weeek op hetzelfde tijdstipppp!!!