Thursday, January 03, 2013

een nieuw begin

Een nieuw jaar is weer begonnen. Een jaar om weer vol te schrijven, te kleuren, te ervaren, om te vullen met liefde en een jaar vol genieten. 2012 eindigde op de Flow kalender met deze spreuk van Annie M.G. Schmidt: Elk verhaal heeft een gelukkig einde, je moet gewoon weten wanneer je moet stoppenIk vond het een mooie gedachte op de laatste dag van het jaar. Wij sloten die dag af met mijn schoonouders die op oudjaar altijd langs komen. Het waren gezellige uurtjes. Je kunt altijd opnieuw beginnen en zo beginnen we dus aan 2013. Wat zal er allemaal weer op ons pad komen? Je zult er hier vast wel weer over lezen en zien. Rest me nog één ding: een liefdevol 2013 voor jullie allemaal! Tot snel.

5 comments:

Anonymous said...

He Lin, dat doe ik real life hoor...tot gauw!
xAuk

John said...

Ja, een nieuwjaar en al weer 4 dagen bezig. De beste wensen voor dit nieuwe jaar LIn.! Dat al je wensen mogen uitkomen.

ingrid said...

Voor jullie ook n heel liefdevol en vooral zo gezond mogelijk 2013. Dikke knuffel van mij! En ik kom echt snel langs!!!

Roosnans said...

wat een droppie!!! knuffels!
zuz

Roosnans said...

wat een droppie!!! knuffels!
zuz