Thursday, November 29, 2012

donderdag 29 november


zie de maan schijnt door de bomen....
 
 

Vandaag lekker een rustige dag in m'n eentje. Ook Jasper is weer de deur uit naar zijn dagverblijf. Ik vond het wel lekker. Om te zorgen dat pakjesavond zaterdag door kan gaan heb ik inpakpiet maar  eens geholpen. Daarbij had ik het kaarsje wat ik ooit eens van mijn zus gekregen heb met mijn naam erop, laten branden voor mezelf. Lekker egoistisch misschien, maar als ik me fit voel kan ik er beter zijn voor anderen.     
Gisteren ontroerde me de spreuk op de Flow kanlender me, geen idee waarom, want het hij zegt niets nieuws, maar toch:
We maken verschil, op welke manier dan ook.
 


3 comments:

Roosnans said...

Ohhhhh, maar jij maakt verschil, zeker weten!!!!!!
Knuffel, zuz

John said...

Lekker een dagje helemaal alleen is toch ideaal. Ik zou er vreselijk van genietem :)

Anonymous said...

Helemaal gelijk, Roosnans! Voor mij in ieder geval superveel!(voor wie niet...)
xAuk