Wednesday, June 20, 2012

schilderen op het dagverblijf




Gisteren beloofde ik dat ik de resultaten van het schilderen van Jasper en zijn groepsgenootjes hier zou plaatsen. Het is een dagje later geworden, maar hier zijn ze dan. Het waren een paar gezellige uurtjes op Jaspers groep.  Op dinsdag hebben ze altijd "muziek". Een medewerker komt dan met gitaar bij alle groepen op bezoek om te zingen met de kids. Stuk voor stuk zijn ze weg van hem en genieten ze van de liedjes en de gitaar. Ze mogen ook altijd samen met hem gitaar spelen. Dat geeft keer op keer glimmende gezichten. Prachtig. Wat een cadeautje vind ik dat toch iedere keer als ik het zie.
 Na de muziek was het tijd voor de klodderpartij. De een vind dat wat leuker dan de ander, maar het komt bij alle vijf wel goed. Op ieder schilderij komt een foto van de maker. Daarna gaan ze de muren van de groep opfleuren. Ik mag een groter groepsschilderij maken waarbij er voor ieder een symbolische vlinder op komt. Kortom ik vond het leuk!

3 comments:

John said...

shilderen en muziek en je vergeet al je zorgen :D
fijn dat die gasten er zo van genieten.

ingrid said...

heerlijk genieten met muziek kan ik me heel wat bij voorstellen!. Wie weet ziet Jasper Stefan nog in de toekomst voorbijkomen....

Lin's ding said...

He Pas, we moeten dringend afspreken hoor. Je moet me nodig bijkletsen, want ik voel wat hiaten hier en daar. Ik ga je bellen! liefs