Saturday, June 30, 2012

kunst en meer

Vandaag dag één van het Kunstweekend in Kloosterzande. Het was haasten, maar met hulp van mijn kinderen hing alles op tijd op. We verdienden wel een lekker pannenkoek die we op het terras van pannenkoekenhuis "het Kabouterke".












overzichtje

effe inblazen...
klaar voor de start, met dank aan de kinderen
 De kinderen, behalve Jasper die op zijn pa moest wachten, gingen nog even naar huis, maar kwamen later terug zodat we samen een rondje Molenstraatfeesten konden doen en bereidden daarna de barbecue voor.Jasper genoot voor hij opgehaald werd nog van de doedelzakspelers die in onze zaal in gingen blazen of hoe dat ook heet. Met een grote grijns sprong hij bijna uit zijn stoel. Bij thuiskomst kon ik meteen aanschuiven bij de barbecue. Wat een verwennerij. Helaas moesten we met ons eten naar binnen vluchten voor een fikse regenbui.

klaar om ten strijdde te trekken!
Regen of niet, de tuin van pa en ma moest toch nog echt even bezocht worden voor het plukken van aardbeien, peultjes en doperwtjes. Ik vraag me af of zuslief nu nog jaloers is op de aardbeien.

Een allercharmante foto van me terwijl ik pa's regenbroek ophijs.
Er zit elastiek in, maar die doet niets meer. Het regenpak is ook
niet meer waterproof en dus ben ik ondanks de regenbroek lekker nat.


Bram, in zwembroek en ook een geleende regenjas, moet lachen
omdat ik zeg dat het wel lijkt of ik in mijn broek heb geplast.
Misschien had ik een luier van Jasper moeten lenen, maar volgens
Bram blijven de billetjes toch niet droog.....hahaha


Kortom, het was een mooie dag.

2 comments:

Roosnans said...

Voel me helmaal schuldig dat jij dan weer in de tuin a h ploeteren bent....... Dus zal maar niet meer jaloers zijn op al die aardbeien......
Staat je goed trouwens, zo'n geel pak!!!!

Veel plezier nog met de expo!!!!


Knuf
Zuz

Lin's ding said...

ach joh...moet je vooral niet doen, stel je voor dat je dat end moet komen rijden voor het plukken van peultjes...worden dure peultjes...en ja....ik weet de charme te pakken he...hihihi..