Wednesday, June 27, 2012

cursus herindicatie


Met het oog op de herindicatie had Rudie ons opgegeven voor de cursus herindicatie van belangenvereninging Per Saldo waar we lid van zijn.
Natuurlijk is het nuttig om alles te horen aan de hand van een powerpoint, tips te krijgen en nu eindelijk het verschil te weten tussen een indicatie voordat je kind 18 jaar is en daarna. Dus na wikken en wegen, zal ik wel een dagje Jasper beschrijven of niet, weet ik nu dat ik dat wel "moet" doen. Het begin daarvan is gemaakt nu nog alles uitwerken. Dat wordt even een klusje. Alles liep voorspoedig,de basis voor een goede voorbereiding is gelegd en dus kon de bijeenkomst een uurtje eerder afgesloten worden. Dat was wel fijn, want onze mantelzorger van 14 moest zijn 17 jarige gehandicapte broer bij de taxi opvangen, lezen in zijn digitaal schriftje en hem voorzien van sondevoeding.
Onze 17jarige gehandicapte vond het maar niets dat we zo vroeg thuis waren, want ook hij was op de hoogte van ons uitje en ik had hem een uur Bram beloofd en dat zag hij nu mooi aan zijn neus voorbij gaan.
Gelukkig komt hij het snel te boven en kan hij weer lekker lachen naar ons. En Bram....die had het prima gedaan met zijn broer en ging gewoon nog even door toen wij thuis waren. Super hoor.

4 comments:

Anonymous said...

Hihihihi ik denk dat het een beetje door ons komt hoor...we hadden tegen Jasper gezegd dat ie nu mooi een feestje kon gaan bouwen samen met zijn broer...
Daar had ie wel oren naar en een paar van zijn groepsgenootjes ook...dus ja daar ging het feestje toen jullie te vroeg terug waren ;)
Grtzzz Syl

Lin's ding said...

ja Syl, dat denk ik ook. Het hielp vast niet dat ik 's ochtends ook een duit in het zakje gedaan had met het inspreken van de Big Mack...nou ja, kwam allemaal goed hoor. Hij is nu weer bij jou dus kun je weer iets nieuws bedenken om de boel wat op te ruien he...hihi...

Anonymous said...

Ik zou ook protesteren hoor Jasper als mij een beloofd uur BRAM door de neus zou worden geboord. Haha die Bram is popi;) He's our hero too:p
xxxxAuk en de rest

Roosnans said...

he, mijn commentje was verdwenen...

Goed dat je zelf nu een expert gaat worden!!

Mooi hoor, dat momentje van de jongens van je!

knufknuf