Friday, April 01, 2011

zonnig, mooi en blij

Met het oog op het mooie weer wat er weer aan zal komen laat ik jullie nog even mee genieten van de eerste lentedag van het jaar: 21 maart j.l. Bij ons, in het Zeeuws Vlaamse land is het vandaag niet zo zonnig buitenshuis. Binnenshuis echter wel. Mijn hart bloeide weer op omdat mijn lieve vriendin Aukje langs kwam en we weer heerlijk met elkaar spraken over allerlei dingen. Ik kan daar zo blij van worden.... mooie mensen die vriendinnen van me. Waar ik ook blij van kan worden is van een melig mailtje over een nieuwe rolstoel voor Jasper die ik mocht aanvragen. Dit was de suggestie van onze welzorger René, want dat is echt iets voor ons hier in de polder..... Nou we moesten er erg om lachen. Ik zag Jasper al rondjes draaien met de zelfbedieningsknop en de dijk op en af zoeven. Het is niet zo moeilijk om blij te zijn; er zijn zoveel mooie mensen, mooie dingen om ons heen...... kortom ik ga weer verder....genieten van het moois en blij zijn!

5 comments:

Natje said...

Wat een mooie tekeningen en schilderijen heb je weer gemaakt "zucht" Prachtig Lin! Fijn dat je zo blij bent. Natje xxx

John said...

Het was gister inderdaad niet zo zonnig in Zeeland. Ook hier niet :D
Vandaag schijnt het een feest te worden met de zon en de temperatuur. :D

ZO'n rolstoel met rupsbanden is idd wel wat voor in de polder ;D

ingrid said...

wat n stoere stoel, ik zie t al helemaal voor me!!

Roosnans said...

die stoel voor Jap is het HELEMAAL!!! doen!!!! eindelijk door de tuin scheuren!!!

geniet fijn van al t goeds in je leven!

twas weer heerlijk in de tuin, t eten was ook weer smullen, dus dank weer voor alles! en natuurlijk t home-made kadootje!!!

knufffz

zuz

Anonymous said...

Jij bent me d'r eentje!
xAuk