Thursday, April 14, 2011

even bijwerken

Zoals jullie gewend van me zijn werk ik mijn blog bij met foto's. Ik wandel zo af en toe een rondje met een vriendin en mijn camera gaat meestal mee. Eerst zie je foto's die ik bij de werf maakte terwijl vriendin Nancy wat met paperassen deed.







Op de verjaardag van onze zoons wandelen Sandra en ik langs de schelde:




Later die week, beloofde dit ons een mooie dag:

Met vriendin Esther wandelde ik maandag door de bossen:









Een echte hollandse lucht in ons straatje:

Verder valt er niet veel noemenswaardig te vertellen behalve dat mijn jongste zoon op 8 april 13 jaar is geworden. Een heerlijke jongen, lief, zacht, mooi van binnen en van buiten; een echte kanjer die er toe doet en waar ik reuze trots op ben. Bram!

2 comments:

Anonymous said...

nice shots...en ontspannende activiteiten...heerlijk...en wat Bram betreft: 200 % mee eens!
xxxAuk

Roosnans said...

Mooie plaatjes, heerlijk!
En Bram met kort haar!!!

dikke knuf
xxx