Thursday, April 28, 2011

kraal 4

6 comments:

John said...

Ik vind hem prachtig Lin!

Kleurrijk Leven said...

Wow...prachtig zeg! Lekker vrolijke lentekleuren ook. Wat heerlijk om te schilderen he? ;-)

Groetjes

Lin's ding said...

dank je Red voor je woorden,
en ja KeepSmiling ik vind het heerlijk om te doen. Jij schildert ook zag ik...hihi...ga uitgebreidt kijken als ik terug ben van een paar daagjes Engeland met mijn gezin.....

Natje said...

Blijf je schilderkunst prachtig vinden! Natje xxx

Anonymous said...

Lieve Linda,
Je bent een prachtig mens en soms kijk ik op je weblog in de hoop wat inspiratie te vinden (lukt meestal niet, ik zit zo muurvast).
Zou best een schilderij van je in huis willen, maar je verkoopt ze vast nog niet.
Groetjes,
Karin

Lin's ding said...

lieve Karin,
jammer dat je zo vast zit...je mag best eens lekker komen schilderen, het kan zo opluchten en een doorbraak geven...lekker werken met je handen op een doek... en ja hoor Karin, ze zijn te koop.
Ik ben blij dat je er van geniet...
en ik hoop dat je je inspiratie kunt vinden...sterkte!