Sunday, April 17, 2011

nog meer inspiratie


Ik word wel vaker geïnspireerd door dingen of mensen. Afgelopen week viel ik 2 keer in voor een collega bij het overblijven. Gezellig boterhammetjes eten bij de jongsten van school. Niet alle deze kinderen zijn vroeg klaar met eten en dus babbelde ik gezellig met wat meisjes die wat langer deden over hun lunch. Dankzij een van hen is dit ontstaan: Mila's sprookjesbos In het sprookjesbos van Mila is alles schitterend en mooi. In het sprookjesbos van Mila is het net een mooie droom. In het sprookjesbos van Mila zijn alle dieren blij. In het sprookjesbos van Mila is het een levendig schilderij. In het sprookjesbos van Mila zijn de bomen hoog en sterk In het sprookjesbos van Mila kleuren alle bloemen rood. In het sprookjesbos van Mila is Mila de sprookjesprinses. In het sprookjesbos van Mila blijven alle elfjes bij de les. In het sprookjesbos van Mila zou ik graag willen zijn. In het sprookjesbos van Mila is gelach en nooit gechagerijn. In het sprookjesbos van Mila hebben alle herten vleugels. In het sprookjesbos van Mila hoeft er niemand aan de teugels. In het sprookjesbos van Mila is het altijd reuze fijn. In het sprookjesbos van Mila mag iedereen zichzelf zijn. In het sprookjesbos van Mila houdt ieder van elkaar. In het sprookjesbos van Mila staat de eenhoorn fier op wacht. In het sprookjesbos van Mila blijft zo alles in volle pracht. (voetnoot: de zinnetjes wilden helaas niet onder elkaar blijven staan...)

3 comments:

John said...

Het is toch mooi als je zo geinspireerd wordt. ZO heb ik het ook vaak. Hoewel ik eigenlijk te vol inspiratie zit :D

zuz said...

vrolijk beeld, vrolijk geluid!

knuf!
zuz

Anonymous said...

wat een mooie wereld, heerlijk toch, lekker wegdromen in je eigen sprookjesbos; lief!
xxAuk