Sunday, April 17, 2011

mijn droom

mijn droom


Het klinkt je misschien raar in de oren, maar de inspiratie voor dit schilderij komt van een liedje van Samson en Gert. Het raakte me, ik kan er keer op keer naar luisteren, het zette me aan tot dit schilderij. Hier het refrein uit "Droom", het liedje ter ere van de 20ste verjaardag van Samson en Gert:


Ik zie clowns en acrobaten

en een hondje dat kan praten

ik zie paardjes springn

hoor drie meisjes zingen in mijn droom.

superhelden en piraten

Vier kabouters langs de straten.

Ik zie honderd mooie dingen in mijn droom

Welkom welkom, kom maar binnen

in mijn droom.

en een stukje verderop zingt Gert:

Welkom lieve kinderen

kom maar binnen in mijn droom

zet je fantasie op volle stoom...


Veel plezier met het op stoom zetten van jullie fantasie.....

3 comments:

ingrid said...

wow ik wil ook wel zo'n droom. Prachtig weer Lin!!

zuz said...

fuuuut fuuutt...zegt de stoomtrein....even geen inspiratie voor schilderen, maar inspiratie in het leven volop!
knufzuz

Anonymous said...

op 1 of andere manier voel ik daar Jassie's inspiratie-energie......(bedankt jochie)
xxauk