Monday, March 28, 2011

japa mala: kraal 2 en 3

Kraal 2 en 3. Zaterdag even de laatste puntjes op de i gezet.

Vorige week woensdag profiteerde ik van het mooie weer om even wat achtergrondjes te maken voor mijn Japa Mala. Ik heb tenslotte nog 105 kralen voor de boeg (en 1 afwijkende). Tijd dus om wat achtergronden op te zetten zodat ik verder aan de slag kan. De achtergronden wil ik namelijk allemaal op dezelfde manier aanbrengen zodat het een geheel geeft...al zie je bij sommigen misschien later wel niet veel meer van de achtergrond. En nu verzinnen wat er op komt en aan de slag!



Nog even een ander ideetje achtergrond uitgewerkt voor een ander schilderij:

2 comments:

nans said...

LEKKUR bezig zuz!!!

geniet er van...

knuf
zuz

John said...

Dat zijn erg mooie kleuren die je daar gebruikt.
I like it :D