Thursday, April 28, 2011

Genoten?

Een greep uit de afgelopen week, aan de hand van plaatjes. Natuurlijk genoot ik van meer dingen. Een van de dingen waar ik erg van genoot is de dochter van mijn vriendin die haar rijbewijs gehaald had, voor de eerste keer. Ze was zo blij, heerlijk om te horen en te zien.

Genoten van:
mijn fietstochtje gisterenochtend.

het paaseieren zoeken door mijn kinderen op eerste paasdag.



Ons fietstochtje naar verval hier vlakbij op paaszaterdag. De brandnetels die langs mijn blote benen wriemelden waren wat minder.







Brams vis uit de oven.


De mooie lucht op vrijdagavond, die niet voor regen zorgde en we dus droog konden eten tijdens onze eerste barbecue van dit jaar.




Eline's courgette cake was erg lekker bij de barbecue

De musical Mary Poppins in Scheveningen op donderdag in het gezelschap van 3 mooie vrouwen. Het arrangement, met dank aan de supermarkt, was erg goed.


2 comments:

John said...

Gefeliciteerd voor de nieuwe wegennetgebruikster :D
Altijd fijn dat papiertje te hebben.
Leuke foo's weer. jullie doen ook genoeg.

Anonymous said...

hieperdepieperdepieperig is ze nog steeds....dus bedankt voor de felicitaties namens de gelukkige,
Auk,
Lin, can't wait to learn about your foreign journey...xxxxx