Wednesday, September 10, 2008

tik tik tik...

Tik, tik, tik, de klok tikt maar door en de tijd hijgt in mijn nek. Het is gebruikelijk zo op het eind voor de nazomerwandeltocht. Alles moet af en wel vanavond. Morgen ga ik schilderen bij Daisy, vrijdagochtend moet ik op Jaspers kdc zijn voor weer een nieuwe passing voor weer een nieuwe zitorthese en daarna blijf ik over en versier het plein. 's Avonds is het dan al tijd voor de wandeltocht dus vandaar dat ik vanavond mijn deadline ga halen, hoe dan ook, wanneer dan ook.
Natuurlijk tikte de klok niet alleen voor de nazomerwandeltocht, maar ook voor andere dingen. Zo paste ik weer een dagje lekker op, gaf ik vanmiddag weer tekenles, paste ik nog meer op en hield ik me bezig met zinvolle dingen als wassen en strijken, soppen en koken en er werden zelfs nog wat foto's ingeplakt. Vergaderen en tekenen vulden de afgelopen 2 avonden en zo gaan de dagen lekker snel. Ik zal blij zijn als het weer achter de rug is en er weer meer tijd voor "mij" is. Ik heb er al zin in, ik kan mezelf er nu al lekker om maken.
En zo ga ik dus nu snel aan de slag, zodat het misschien nog een acceptabel uurtje wordt om in bed te kruipen waar ik dan eerst nog even lekker een stukje lees.

4 comments:

Roosnans said...

gut gut, hijg hijg, puf puf, ik word moe als ik het al lees....pfff, ik kan helemaal met je meeleven dat je weer even wilt uitpuffen....gelukkig zijn het veel leuke dingen waar je mee bezig was en bent!
Veel plezier vrijdag met de wandeltoch!
kuz
zuz

Martha said...

Poehee, wat een moordend leeftempo bezit jij. Vergeet uwe zelves niet ;-)

Martha said...

Kijk eens wat vaker naar je eigen tekeningetjes, op mij hebben ze een geweldige uitwerking :-)

John said...

Hier tikt de klok ook rustig door, met vooral de nadruk op rustig :-D