Tuesday, September 02, 2008

Derek Ogilvie

Zoals jullie gelezen kunnen hebben was het hier vrijdagochtend een gezellige boel in huize Lin.
Al pratend "piel" ik vriendin Aukje aan dat Derek Ogilvie weer naar Nederland komt. Zij had al eens geopperd dat we daar eigenlijk eens naar toe zouden moeten gaan. Nu ze bij RTL "roepen" dat je kaarten kopen kunt leg ik haar voor om dan maar echt eens te gaan. Regel jij het dan, vraagt ze. Tuurlijk, dat doe ik. De anderen horen waar we het over hebben en wat blijkt? Alle aanwezige "meiden" willen mee. Nou dan zorg ik toch voor 5 kaarten zeg ik.
Zaterdag speuren Eline en ik op "het net" op zoek naar kaarten. Het ziet er niet veel belovend uit: alles zit al vol. Ik kom er achter dat er nog wel kaarten zijn in combinatie met een 2 gangen menu van Herman de Blijker. Ik besluit te bellen. We zullen wel honger hebben als we om 20.00 uur in de zaal moeten zitten dus boek ik 5 kaarten.
Dan ga ik iedereen bellen. Hopend dat iedereen kan en dat ze beseft hebben dat ik écht kaarten ging regelen. Grappig hoor. Iedereen is blij verrast, behalve Ina, zij is dan nog niet terug uit Parijs. Ik blijk de vrijdag in de herfstvakantie geboekt te hebben. Verder maak ik iedereen blij en uitgelaten.
Voor die ene kaart heb ik meteen iemand in gedachten, maar op de bank zitten er 2 te vissen naar de kaart en Jasper doet mee vanuit zijn rolstoel. Ik trap er niet in. Wie van de 3 moet je kiezen? Jasper kan er wel voor zorgen dat hij er is en Derek roepen, de anderen hebben pech. Ik bel Elly en die gaat mee.
Dus..... je hoort er nog van. 17 oktober as. zitten wij in de Theater Fabriek op rij 9 bij Derek.

11 comments:

Anonymous said...

ik vind het een GROTE SCHANDE da ik nie mee mag naar derek ogilvie!!!! ik ben ook groot fan van hem. maarja niks aan te doen zeker???
Ik hoop da je t leuk is daar ;) en je moet me uitgebreid verslag doen!
ik hou van je! <3 3> (=hartjes ;) )
xxx ELine

Anonymous said...

Eline, dan gaan we toch nog eens met de dames? Wordt vast nog gezelliger;)
En dan Elly mee; good for you, als je die show dan maar niet overneemt he Elly...dan voelt Dereck zich niet happy...afijn, ik heb er in ieder geval zin in!
Auk

Roosnans said...

over wie gaat het??? naam zegt me niks....
hug
zuz

Anonymous said...

Zeg Roosnans,
wel een beetje diepgang in het zweverige he...dit is trendy ghostwispering hoor. Lees je in en voorzie ons van commentaar. Succes met googlen!
Auk

John said...

Herman de Blijker, is dat niet die tv kok? ik vind het trouwens nogal wat. ELke dag gluur ik even of er wat nieuws staat, zo ok gister. En nu staan er opeens drie nieuwe logjes :-D.. hoe doe je dat :-D

Lin's ding said...

@Nans: effe googlen dus..haha...het gaat over de tv ghost whisperer
@Redstar: tja.. soms komt het er dagen niet van om iets te typen en houd ik het bij lezen van jullie bloggen. Gisteren had ik tijd en heb ik me er even "kwaad" in gemaakt.. en ... tdadaaa...dan heb je er 3

Lin's ding said...

o ja, Redstar.. indeed .. onze Nederlandse tv kok...Ben alleen bang dat we na afloop nog om een frietje moeten..de foto impressie liet een liflafje zien..haha...als het maar leuk is, wat jij

Anonymous said...

Ook ik heb nog nooit van Derek gehoord.. Ga ook maar eens googlen! In ieder geval heel veel plezier! Natje xxx

Roosnans said...

Als je googled op deze naam, kom je in eerste instantie vooral sites tegen over onthullingen van deze charlatan (?) en iets met theatershows. En zijn eigen site, maar (engels) maar daar heb ik me nog niet in verdiept. Ik geloof dat er een stukje in de nieuwe happinez over hem staat, die hier zaterdag is binnengevallen, maar nog ongelezen is.
Dus voorlopig heb ik nog geen mening over deze meneer, al ben ik toch wel een beetje wantrouwig, merk ik, als het gaat om een medium dat zo groots de media zoekt. Ik heb dan toch meer vertrouwen in Elly en Georgette, die met zorg en grote betrokkenheid hun boodschappen doorgeven......
hug

John said...

Dat je het leuk hebt is het belangrijkste :-) maar idd een frietje stoof na afloop is mss noodzakelijk :-D

Martha said...

Nou wat een fantastisch idee! Ik vind Derek wel wat hebben ondanks zijn ding dat hij zich zo moet bewijzen. Hij ziet en zegt mi zeer zinnige dingen, zeker bij kinderen en je kunt gewoon zien dat hij verlichting brengt. Gut, ik benijd je dat je naar zijn 'show' gaat en een vorkje prikken bij herman daar is ook helemaal niets mis mee ;-)