Friday, September 26, 2008

buiten en van binnen naar buiten




6 comments:

Martha said...

Lieve Lin, ik kan elke foto plaatsen. Dank voor jou en jullie lieve hartelijke onthaal en heerlijke bolussen natuurlijk ;-)

Sorry Aukje, ik kan het niet negatiever brengen ;-)

Anonymous said...

ach Mikelodeon, neem mij niet te serieus, doe ikzelf ook niet vaak hoor. Ik heb van ons Lin geleerd dat af en toe gallen echt helpt en laat ons wel wezen; life's sometimes hard, let's be nice to each other; daar ben jij via dit blog toch erg goed in hoor!Enne inderdaad lekker he, die bolussen (die van de bakker dan toch);)

Roosnans said...

ja ja, mooi daar hoor....zucht!
Geniet er lekker van!!

John said...

Dat zijn een paar mooie foto's.. en volgens mij loop ik enrom achter met je logs..

Lin's ding said...

@Redstar...ik loop zelf ook enorm achter...zowel lezen als loggen, maar ben vandaag met een middagje van 7 kids blij dat ik nog leef en dan moet ik nog naar de Algemene Ouderavond...ik ben de secretaris, dus zeker de pineut om te moeten komen...zucht....gelukkig heb ik het jaarverslag ook nog af gekregen...haha...hoe zo achterlopen?

Martha said...

haha, das zeker 'anonymous aukje' ?