Friday, September 05, 2008

lekker (creatief) bezig...

Ik houd me graag lekker bezig. Als dat creatief gebied is kan ik mijn geluk helemaal niet op. Ik kan mijn lol op de laatste weken, want zoals jullie als trouwe bloglezer (toch?) wel weten houd ik me ieder jaar bezig met de nazomerwandeltocht van school. Dit jaar is het thema griezelen en natuurlijk heb ik weer het nodige denkwerk verricht. Gezellig met de een of ander van de ouderraad brainstormen levert veel lol op, want we bedenken allerlei scenario's over wie wat kan doen in de route. In de route kom je de nodige meesters en juffen en de maffe mensen van de ouderraad tegen, vandaar. Ook mijn puzzels op taptoe en jippo niveau zijn weer in de maak. Ze moeten allemaal nog voorzien worden van een likje verf en geplakt worden op karton voor we ze volgende week vrijdag kunnen gebruiken. Dit alles wil ik komend weekend af hebben.

Verder ben ik nu ook zelf tekenjuf. Een paar meisjes uit Brams klas waren enthousiast over mijn teken en schilderwerk en komen nu bij mij lekker tekenen. Gezellig hoor. Woensdagmiddag was de eerste les. Het is even zoeken en aftasten voor mij, maar dat komt allemaal wel goed. Bram deed gezellig mee en de middag was zo vol.

(deze is van Bram)

Zelf had ik helaas geen teken en schilderles deze week, want onze juf was verhinderd. Jammer, ik had er zo'n zin in. Mijn maatje belde op en stelde voor dat ik bij haar kwam schilderen, dus ging de ezel en mijn schilderij toch op donderdag de bus in. Joepie. We hebben lekker geschilderd, gekletst en elkaar wat op weg geholpen. Fijn om zo samen bezig te zijn. Mijn schilderij moet nu even drogen voor ik aan de laatste etappe kan beginnen.


Ik kan niet wachten voor ik verder kan..... maar het komt mooi uit dat ik wachten moet, kan ik mooi verder met mijn opdrachten.

4 comments:

Anonymous said...

dat gaat weer goed daar op den eeck; lekker bezig voor school en dat tekenclubje; daar wil ik nog eens alles over horen, dusse....je hoort nog van me...
xxx auk

John said...

Ja, ik weet wel als trouwe lezer hoe en wat :-)
Tekenjuf zijn lijkt me overigens wel leuk.. Net zoals een griezel thema :-=

Martha said...

Haha, ik kan me het gezellige brainstormen helemaal voorstellen :-) Mooi thema om je fantasie helemaal op los te laten. Ik ben nu al benieuwd naar de foto's...

Roosnans said...

leutig! jammer dat ik ver weg zit, anders had ik (weer) graag eens meegeschilderd aan de tocht der tochten!
goed bezig lieffie!
zuz