Thursday, March 27, 2008

tekenen en schilderen





de lucht 2 kanten op

Af en toe ben ik lekker bezig met tekenen en deze week ben ik ook aan het schilderen gegaan met acryl. Mijn tekening is al weken in de maak, maar nu eindelijk klaar. Gemaakt met acquarelkrijt op acquarel papier. Het is niet zo maar een tekening. Het is er eentje voor mijn vriendin. Ik heb haar en haar gezin gepoogd neer te zetten. Helaas voor jullie... ik publiceer slechts enkele details; de rest is voorbehouden aan mijn lieve vriendin (en als je leest vriendinnie van me...wanneer mag ik hem brengen; of kom je hem halen?)


Verder zat er al een dag of wat een dametje in mijn hoofd, waar ik nog niet klaar mee ben. Alvast een voorproefje voor jullie.

En natuurlijk had ik tekenles. Aangezien we maar met 2 waren kregen we schilderles... njamnjam .. rechtsboven zie je wat ik gemaakt heb. Nu moet ik het nog afmaken...... ben benieuwd hoe het eindresultaat word.

4 comments:

Roosnans said...

je bent alles bij elkaar zeeer behoorlijk veel crea bezig geweest zeg!!! Benieuwd wat je vriendinnie er van vindt...ben ook wel benieuwd hoe het er nu uitziet nu het is uitgeschilderd...misschien, ooit???
kuz zuz

Martha said...

Zo wat een creatieve bedrijvigheid, fraais :-)

Martha said...

Hee, helemaal geen afbeelding van de gescoorde schoenen?
:-)

mijnafvalrace said...

Wauw, wat ziet het er weer allemaal geweldig uit!!! Super! Fantastisch ook dat je in alle drukte en hectiek toch de tijd en rust vindt om steeds van die mooie creadingen kan maken! Geweldig!
Liefs Irma