Sunday, March 02, 2008

ik ben benieuwd



Het was weer tijd voor het jaarlijkse uitje met Rudie's badminton clubje. Ondertussen jaren geleden opgericht met wat vrienden en sindsdien een beetje gegroeid. Voor mij dus leuk om die vrienden weer eens te zien en te spreken. Dit jaar was de organistatie van de avond in Wims' bekwame handen. Eerst werd er lekker gegeten in een sfeervolle omgeving.
Natuurlijk komt mijn camera dan uit de tas en zo gauw Rudie mijn blog opnoemt wordt men nieuwsgierig. Ze komen hier nu lurken en commentaar geven. Nou ik ben benieuwd. Voor hen dus dit blogje, opgesierd met wat foto's (zonder jullie ja, zodat jullie geen schadevergoeding kunnen vragen) want terwijl we, na het eten, in groepjes oud hollandse spelletjes doen als pieren, gaaibollen, tritsen, pieken en boogschieten wordt er op los geflitst. Ons groepje was maar klein, maar ik heb lekker gelachen en op zijn Linda's zeker niet voor gegaan (kortom verloren met glans).
Wat mij betreft een geslaagde avond en Wim, van mij mag je volgend jaar weer iets leuks bedenken.
met dank aan Emiel hoef ik mijn pijlen niet vast te houden.....

6 comments:

Martha said...

Ik lurk niet hoor :-)
Maar waar benne nu je fans?

Lin's ding said...

ach misschien moeten ze nog 3 weken moed verzamelen of slaapt het allemaal nog.... en nee, jij lurkt niet...haha...

Roosnans said...

ik lurkku kik oak nie.... liggu ze nog altijd te sloapen??
aleee, twas gezellig eeeeh?

knuf
zuz

Anonymous said...

eeeeh,ier al een fan; en ik spreek namens eel de groep; twas eeel gezellig en eeeel veel geposeerd, ja, dusse...nou niemeer lurken or!!!
de boogschietster (wel fanatiek)

Anonymous said...

Het was erug gezellig. Vooral de pijl en boog was heel amusant. De volgende keer zet ik een appel op je hoofd en ga ik heel goed mikken (op de appel natuurlijk). Van mij mogen er best wat foto's met personen er op. Ik ben heel benieuwd.

Lin's ding said...

nou juin, ik vond die pijlen in m'n haar wel genoeg...ik zal de foto's in een album op the internet gooien, krijg je wel een linkje in je mail...enne, wanneer komt er tekst in jouw blog