Monday, March 10, 2008

logeerpartij



Ze komen niet meer zo vaak voor, maar zijn altijd gevuld met een heleboel gezelligheid, de logeerpartijtjes van mijn zus en haar zoon. Het huis vult zich met geluid en gelach terwijl we bij babbelen en genieten van een maaltijd. 's Avonds gaat mijn zus de deur uit voor een maaltijd met een goede vriend en de jongens liggen lekker te slapen. De rust keert weer en met z'n drietjes zitten Rudie, Eline en ik samen in de kamer voor de tv met boek en tekenblok.
Zaterdag is de dag weer gevuld, maar te kort om alles te doen wat we zouden willen. We gaan naar Hulst, via de bieb voor een engels boek voor Eline. Ik verwen de kids met leesvoer in de stad en Nans zorgt voor lekkere verse broodjes voor de lunch.
Na de lunch kijken we bij het verse veulentje van de pony hier op de hoek en we tekenen nog even met haarlak, pen en potlood. Dan staan pa en ma op de stoep en is het tijd voor koffie, lekkers en veel gekwek.
Nog even fietsen met de rolstoelfiets en dan is het al weer snel tijd voor een laatste gezamenlijke maaltijd voor zuslief met de auto weer richting hollands binnenland rijdt. Jammer, weer te kort.

4 comments:

Martha said...

Klinkt als een heerlijk weekendje. Wat een bakbeest is die rolstoelfiets, er zitten toch wel versnellingen op?

Lin's ding said...

6 versnellinkjes en een trapondersteuning...het is zo'n elektroding...vet joh, zeker de dijken op ...en zuslief maar trappen Hahaha

Anonymous said...

Cool hé die fiets! Wanneer gaan we de paaaaaden op en de laaaaanen in...? Maar wel iets minder wind dan graag want ik heb niet zo'n elektroding zoals je weet.
Liefs Es.

Roosnans said...

jaaaa ha ha ha..leuk hoor, ik maar trappen..omhoog....
maar het was weer erg gezellig!
dikke zoen
zuz