Tuesday, June 05, 2007

spreek ik met oppimpbedrijf den Eeck?


Naar aanleiding van mijn mailtje op woensdagochtend luidt zo de vraag die de meester aan de telefoon stelt." Tuurlijk " grinnikt het oppimpbedrijf en schiet in actie om het decor van de musical van groep 7 en 8 op te leuken en wel last minute.
Donderdag laad ik de 2 hoekpanelen in en vrijdag ga ik aan de slag. Een brandweerkazerne wordt "geboren" en Jasper kijkt mee of alles goed gaat. Zaterdag nog even wat verf gesmeerd voor we naar een nachtje slapen in de caravan bij Pascale vertrokken.
Zondagavond als iedereen in bed ligt ga ik weer aan de slag, met het lijsttrekkersdebat op de Belgische tv. als achtergrond. Relaxed hoor zo lekker klodderen ondanks of misschien wel dankzij zo'n debat. Wel wat lang: om middernacht breek ik mijn boeltje op.
Maandag is een drukke dag met peuters, overblijven en een bezoekje aan de paranormale geneeskundige en oppaswerk. Tussendoor kan ik nog net een uurtje verven en als Zita buiten in het campingbedje speelt zet ik de laatste penseelstreken op het decor. Klaar! 's Avonds afgeleverd bij 2 tevreden meesters, geheel volgens plan.

4 comments:

Roosnans said...

heeeee, heb je ook een foto van die kazerne? want die wil ik ook zien natuurlijk!!!
knufs

Martha said...

Wauw wat een mooie vlinders toch weer

Anonymous said...

he jammer dat je zo'n saai leven hebt....bij jou gebeurt nooit eens wat...jij zit maar hele dagen te niksen...en jij kan er echt niks bij hebben...en Jasper beleeft op zo'n dag niks rond zich...en ........zal ik zo nog ff doorgaan of snap je 'm al?hahahahahah lol
liefs,
aukje

mijnafvalrace said...

Hihi, nou ik kan jullie vertellen... de kazerne was levensecht hoor!!! Het pronkstuk van de musical! Niet alleen 2 tevreden meesters, maar ook een trotse juf! hahahahaha