Tuesday, June 05, 2007

Nieuwvliet


In navolging van zuslief, gingen ook wij kamperen op 't Schorre. We kozen alleen voor de luxe van een sta caravan in tegenstelling tot het simpele van een tent van mijn zus en haar lief. Nou ja kozen is een groot woord, de aanbieding werd ons heel lief door Pascale in de schoot geworpen. Heerlijk al die lieve mensen met hun liefdevolle acties (ik werd ook al verwend door mijn lieve adoptiezus Aukje en haar zus Dian met toffe ovenschalen, die ik acuut gebruikt heb); ik bof maar met iedereen om me heen.
We werden erg verwend bij Pascale. Haar Marco, met de handige handen zorgde ervoor dat we met het hele gezin konden skelteren, Pascale zorgde voor een lekkere maaltijd en verse broodjes en de kids mochten op ligfietsen rond rijden en oefenen op de midgetgolfbaan. Heerlijk allemaal en dat gecombineerd met zon, zee en zand maakt alles compleet.

5 comments:

Anonymous said...

Wouw, cool hé met z'n allen op de skelter. Jasper zit er zo mooi op, vond ie wel tof zeker. Zo te lezen en te zien hebben jullie een topweekend gehad. Ook een beetje bijgekomen? Ben benieuwd naar de verhalen.
Liefs Es.

ingrid said...

He Lin,
Leuk om alle verhalen zo te lezen, ik ben ook al druk aan de slag gegaan, je hoort er nog van
Liefs Pas

mijnafvalrace said...

Heerlijk genieten... geweldig, met zijn vijven op de fiets/skelter! Heerlijk bijkomen en relaxen. Hebben jullie zeker verdiend! Voor herhaling vatbaar!!!!
Liefs Irma

Martha said...

Wat een heerlijke foto's en wat leuk om je verhaal te lezen, ik geniet gewoon een stukje met je mee. ik moet erg lagen om je 'schaapachtig kijkend schaapje foto'...

Anonymous said...

Heej
Leuke blog hoor.
Ik doe maar weer eens een poging om er een reactie op te zetten want dat lukt meestal niet.
Ik kijk bijna elke week wel eens naar de blog van jullie :P Altijd heel leuk om te lezen.
groetjes
Bo