Friday, June 29, 2007

De eindstreep

Zoals ieder schooljaar zitten de laatste weken erg vol. Met wat? Ach dat weet ik soms zelf niet. Drie keer niks en heel veel, maar ik heb het er maar druk mee. Er moest afscheid genomen worden van de peuterspeelzaal die opgedoekt wordt en waarvoor in de plaats en 2 nieuwe komen. Geen vrijwilligerswerk meer op maandag dus en afscheid van mijn kinderen en mijn collega van de afgelopen 16 jaar die bij 1 van de 2 nieuwe peuterspeelzalen in dienst komt... wie weet mag ik (ooit) volgen. Dit alles leidde tot een etentje, knutselpartijen en een extra ochtendje peuteren.
Verder moest er op school afscheid genomen worden van groep 8 en was er een wandeling door Hulst voor de combinatie groep 7 en 8. Ondergetekende was weer van het regelcomité en stond met Dianne in een etalage en danste met haar en Eline K3 op de markt. Verder moest het eten voor de gourmet voorbereid worden en moest er met de kinderen gegeten, gefotootd en gediscood worden. (wauw, nieuw Nederlands). Vooraf heb ik 2 moeders geholpen met groep 8 door ze hier in de tuin te laten schilderen op woensdagmiddag.
Verder gaat Jasper weer minder en mocht hij even voor een cranio sessie naar San en naar Elly om zilverdruppeltjes, die werken als een natuurlijke antibiotica. Er is zo stiekem weer aan Jasper gewerkt en dat leidt tot slapeloze taferelen, omdat er weer veel troep uit het lijf geloosd moet worden.
Ook de tandarts, de computer van mijn moeder en de wasberg heb ik gezien en overwonnen en mocht Eline hier een tuinfeest geven om de zomer in te luidden. Tja,20 extra kinderen in de tuin brengt ook nog wat mee, maar Eline en de hare hadden het goed.
Nou een tipje van de ijsberg is gelicht en dan ga ik nu om mijn boek en om Jasper en gaan we nog maar even met water vernevelen, denk ik.
Truste en voor morgen... een mooie dag. En voor mij is de eindstreep nu eindelijk in zicht. Ik dender nog even door tot morgenavond en dan gaan we voor 2 weken naar Bretagne en reken maar dat ik ga genieten van zon, zee, uitzicht, kleuren en mijn gezin. Heerlijk!

4 comments:

ingrid said...

He Lin,
Jammer dat Jassie weer minder gaat. Laad je batterij maar flink op in Bretagne. Tegen dat jij opgeladen bent, is de mijne leeg..
Heel veel plezier geniet er van. Tot snel!! Gr Pas

Roosnans said...

zucht, wat een gedoe weer...druk druk druk...geef jasper een dikke knuffel (en de anderen ook!)
Veeeeel plezier in de vakantie, lekker bijtanken en veel genieten!
knuf
nans

Anonymous said...

Wat bijzonder dat Jasper Cranio sacraal therapie krijgt, daar hebben we met de deep change ook veel mee gewerkt. Goede vakantie en rust lekker uit in het Bretonse land.

Martha said...

Welkom terug! Ik hoop hier gauw alles te lezen over je Bretonse avonturen en zo....Hier heb je in elk geval qua weer niet veel gemist en had het geheel veel weg van een vroege herfst. Nogmaals welkom!