Monday, February 05, 2007

U.Z in productie

Deze hangt in de speelkamer, de dames daar kozen hem uit.
Tja een mens probeert eens wat
Deze staat slecht op de foto, maar is nu van een 13 jarig meisje met anorexia. Ze mocht kiezen, ik hoop dat het haar inspiratie geeft voor een mooi leven.
Volgens Micheline: "God ziet alles" Ann had het oog achter de vlinders nog niet gezien en ik wilde alleen dat men oog heeft voor de mooie dingen in het leven. Maar als God alles ziet, ziet hij ook wat een pracht mensen op 2K6 werken.

Je kunt tenslotte niet de hele dag lezen, dus maak ik ontspannen tekeningen. De een wat leuker dan de ander, maar vooral kleurrijk, vanuit het gevoel en voor de ontspanning en het bezig zijn.

Van Ann mocht ik ze best allemaal achterlaten, omdat ze zo vrolijk en kleurrijk zijn.


3 comments:

Roosnans said...

mooi mooi mooi liefje...
je hebt ze daar weer weten te raken...vast wel.
Is het niet met je humor en doorzettingsvermogen, je inzet en je lach, dan is het wel met deze mooie kleurtjes

zoen voor een prachtzus
ben vreselijk trots op je!!!

Anonymous said...

Ik kan me helemaal in bovenstaande tekst vinden. Zijn dit nog steeds de krijtjes van nans? Wat maak je mooie vlinders. Je kleurt mijn dag weer mooi en het is nog zo lekker vroeg! Fijne dag!

Elinez Diertjezzz said...

dat oog is lekker voor mij!!! toch mammie??!!! ;-p
moooooi hoooooooor