Saturday, February 10, 2007

Kom binnen...

Nadat we maandag thuis gekomen zijn was het hier een gezellige boel in huisje "kom maar binnen". Het is erg fijn te merken dat iedereen zo met ons gezinnetje meegeleefd heeft en vooral met Jaspers operatie.
Ik heb gewoon af en toe de deur open gedaan en dan kwam er vanzelf iemand binnen of ging er weer iemand naar buiten. We begonnen met mijn pa en ma op maandagmiddag toen Jasper moe thuis gekomen was.
Dinsdag volgden Dianne, Nancy (vriendin, niet zus), de meneer van de sonde voeding, dokter Ter Burg, pa en mijn schoonouders. Ondertussen deed ik ook nog net of ik de oppas van Tessa was Het verliep wat chaotisch allemaal, maar Gezellig!
Woensdag kwam Toos, ging ik even met Jasper naar de peuters omdat ik op de groepsfoto met mijn peuters moest, kwamen mijn"adoptie zus"Aukje met haar Chrissy en juf Irma en viel de pomp voor de sondevoeding in puin. Aukje werd meteen ingeschakeld om Eline op te pikken en af te zetten thuis, want Jasper moest dus handmatig gevoed worden, wat wil zeggen dat ik de pomp was en de fles vast moest houden en dat zo'n uur lang.
Donderdag paste ik weer op Tessa, ploegde ik door de sneeuw naar Hulst, voerde mijn geplande gesprek met de revalidatie arts en kwam Sandra langs met haar 2 jongens en Bram. Ook Sandra werd ingeschakeld. 's Middags voor de lunch van Bram, zodat ik niet met mijn bus door de straten hoefde te glibberen, en na school want ik was nog steeds Jaspers pomp.
Verder had ik nog een vergadering waar ik lekker voor om reed zodat Esther mee kon rijden en ik lekker met haar bij kletsen kon.
De week vloog, de was die ik vanaf woensdag aan het strijken ben staat er nog steeds en heeft Jasper vanaf gisteren middag een nieuwe pomp. Precies op tijd om naar Hannah's verjaardag te gaan. Jasper genoot ervan, eindelijk weer eens weg; er op uit, dat doet hij graag.
Vandaag kwam er niemand, maar ging ik om de week boodschappen en shoppen met Eline in Hulst. Heerlijk vind ze dat, er met zijn tweetjes op uit. Reken maar dat ik daar ook van geniet.
Voor de rest heb ik nog niet echt het gevoel dat ik zo uitgerust ben van ons tentenkamp in Gent, terwijl ik eigenlijk voor mijn doen niet veel uitgevoerd heb.

Vandaag kwam ook mijn boek plus kaarten binnen over engelen: De engelen geven antwoord, 42 hemelse boodschappen. Engelen kunnen we niet genoeg hebben, laat ze ons op alle manieren bijstaan.
Mijn kaart van vandaag zegt: Levendigheid betekent in relatie staan.
Afzondering leidt tot doodsheid.

4 comments:

Martha said...

Heerlijk, moeders moeten vaker met dochters lekker gaan shoppen! Doe even rustig aan met thuis weer in het gareel komen en ik houd me aanbevolen bij regelmatige publicatie van engelenteksten op je blog. Fijn weekend!

Elinez Diertjezzz said...

jaaaaah moetuh we vaker doen!!!!

Lin's ding said...

komt goed meiske van me

Roosnans said...

wat een wijze spreuk weer van die engelen..

pas een beetje op jezelf, in al die hectiek daar!!

dikke kus
nans