Friday, February 16, 2007

Carnaval op school

Een van de goede tradities op onze basisschool is het carnaval feest met echte dj. Dj Patrick van "het Feest" komt sinds jaar en dag en volgens traditie voor een gereduceerd prijsje... Hij zorgt voor de juiste muziek, leert dansjes aan, leidt de kusjesdans, playbackshow en over de hoofden van de kinderen heen gebeuren er wat grapjes. Patrick koos onder de volwassenen weer wat slachtoffers om te plagen. Ja dat maakt zo'n feestje wel smeuig. Ook de prins en zijn gevolg kwam langs en Hiep Hoera, mijn tubetje tandpasta (Bram) won de eerste prijs,van de verkleedwedstrijd. Afgelopen zondag pas verzon hij dat hij zo naar Carnaval wilde. Ook volgens traditie werd het pak op de laatste nipper gemaakt. Het resultaat mag er zijn, vind ik.
Gisteren bedachten Ina, Dianne en ik hoe wij ons zouden storten in het feestgedruis. Dans miepjes, dat werden we. Geen disco kleren voor ons, want die waren er alleen nog ik kindermaten en dat redden we niet meer, maar wel strooien rokjes en pompoenen. We zagen er weer "ernstig" uit, maar het is Carnaval dus er wordt niet gecensureerd. Oordeel zelf maar en lach ons uit. Wij hebben ons prima geamuseerd en wat kun je lekker klieren met de pompons zeg!

10 comments:

Roosnans said...

Gefeliciflapstaart BRAM!!!!

helaas helaas...die foto van jou is niet groot te klikken, zeer verdacht hoor.....

duh

veel dansplezier mariekus....


knuf

Brams leventje said...

HET WAS WEL EEN GOED IEEDE VAN MIJ HE MAMS.

GROETJES BRAM.

Anonymous said...

Ja, dat niet groter kunnen klikken was mij ook al opgevallen, leek me juis zo leuk, nu ziek nie wie wie is....
Verders mijn complimenten voor de ELMEX, ziet ur fantastisch uit! Heb jij de 'super gigantische machine van supervrouw geleend om dit geweldige pak te fabrieken?

Anonymous said...

ik ben dat blondje met vlechies en uitgroei, dus de middelste

Anonymous said...

Azukke toffe pakskes, meskes.
Bram, je ziet er vet uit man terecht de eerste prijs.

Roosnans said...

awel, ik weel meer van die verhaolen oor.... ik zit dan wel wijt weg van da carnavalsgebeuren, maor ik wil ut wel oren or....

knufku

Martha said...

Ha lekkere zottekes, ik vinut ook tiet wurden veur sappige stories! Nans het ook ut veurjaar al in ut bolleke ;-)

Anonymous said...

Hoi Linda,
Het was helemaal super he!! Carnaval op school. Zelfs Zita heeft genoten!!! Ik had alleen verwacht dat jullie nog een liedje gingen doen...??? Jullie zagen er zo super-hoela-danserig uit!!!
En Bram: GEFELICITEERD !!! Gaaf he?! Quincy was ook superblij met zijn prijs hoor! Volgend jaar moet ik hem weer schmincken heeft ie gezegd!
Een hele fijne vakantie nog hoor !!!
Dikke knuffel van Irma (en Lo en de kids natuurlijk!!!)
http://zitadecaluwe.beebiesite.nl

Roosnans said...

hoe zit dat met de vervolgverhalen...er is vast nog veel meer carnavalsgedruissss en vette foto's... kom op met die handel!!!

Anonymous said...

proficiat bram en goe gefabriceerd deur ma, maar met zwier en een witte glimlach door bram vertolkt. goed voor de eerste prijs en eeuwige weblogroem en zeker en vast : zwaar verdiend!!!!!!!!

aukje