Friday, February 16, 2007

Kleurboek




Goeiemorgen allemaal.Als een prachtig ingekleurd kleurboek kwam de zon weer op deze ochtend. Om de 5 minuten sprint ik naar buiten om te genieten en om het voor jullie vast te leggen. Ik gun iedereen een mooie start van de dag.
Wij gaan de komende dagen genieten van een andere soort kleuren in een wereld van Carnaval. Natuurlijk gaan jullie daar ook van mee genieten.... maar voor nu... een mooie dag allemaal! Haal alles eruit wat er in zit en geef kleur aan jezelf en de wereld om je heen.



3 comments:

Anonymous said...

WAUW! deze dag kan niet meer stuk! Prachtige fotoos! ik zal je site nog wel een paar keer bezoeken vandaag.

Anonymous said...

Ik heb ook de prachtige rooie luchten staan aanschouwen en dacht meteen Linda zal nu wel met haar cameraatje buiten staan. Fijn kan ik er nog eens rustig van genieten. Tenk joe.

Roosnans said...

ja... zo'n schoon luchtje aojen wij ook oor!!!
alleen gij e wa meer variasie....tja...zo'n balkonneku is wa klein eee...

dag schatteku
kuz